Uplatnění klasické a digitální technologie v kameramanské tvorbě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Fandli, Juraj
|
|
dc.contributor.author |
Krupa, Zdeněk
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T12:41:53Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T12:41:53Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8448
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce seznamuje se specifickými postupy v kameramanské tvorbě v oblasti animovaného filmu. Klade důraz na aplikaci trikových postupů, od snímání na filmovou surovinu, přes mezistupně k digitálnímu záznamu, až po současný trend snímání na digitální fotoaparát. Obsah práce vychází s praktických poznatků profese kameramana, která je doplněna o teoretické informace zaměřené k tomuto tématu. |
cs |
dc.format |
60 s |
cs |
dc.format.extent |
3831115 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Purkyňův jev
|
cs |
dc.subject |
současný kontrast
|
cs |
dc.subject |
barevná adaptace
|
cs |
dc.subject |
paměťové barvy
|
cs |
dc.subject |
spektrální citlivost
|
cs |
dc.subject |
senzitometrická charakteristika
|
cs |
dc.subject |
T-krystaly
|
cs |
dc.subject |
multiplán
|
cs |
dc.subject |
histogram
|
cs |
dc.subject |
jasový rozsah
|
cs |
dc.subject |
Puryn's discovery
|
en |
dc.subject |
current kontrast
|
en |
dc.subject |
colour adaptation
|
en |
dc.subject |
memory colour
|
en |
dc.subject |
special sensitivity
|
en |
dc.subject |
T-crystals
|
en |
dc.subject |
multi-plane
|
en |
dc.subject |
histogram
|
en |
dc.subject |
dynamic range
|
en |
dc.subject |
charakcteristic curves
|
en |
dc.title |
Uplatnění klasické a digitální technologie v kameramanské tvorbě |
cs |
dc.title.alternative |
The application of traditional and digital technologies in a cameraman's craft. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Masník, Boris |
|
dc.date.accepted |
2009-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma work introduduces the various specific procedures of a kameraman in the field of animated film. Emphasis has been placed on the application of film tricks (special effects), From shooting on 35mm film, through various digital forms of image captur, to todays trend of using digital stills cameras. The contents of this work are dirved from the practical experiences of a professional kameraman, together wihth theoretical information related to this subjekt. |
en |
dc.description.department |
Ústav produktového designu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/186
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Fine Arts |
en |
dc.identifier.stag |
13098
|
|
dc.date.assigned |
2008-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account