Projekt zlepšení sponzoringových aktivit ve firmě Aukro, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení sponzoringových aktivit ve firmě Aukro, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Kyselá, Michaela
dc.date.accessioned 2010-07-17T12:19:46Z
dc.date.available 2019-05-04T23:00:10Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8415
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá zlepšením sponzoringových aktivit ve společnosti Aukro, s.r.o. Cílem této práce bylo navrhnout firmě Aukro, s.r.o., takové sponzoringové aktivity, které mají určité spojení s firmou. Teoretická část práce se věnovala samotné definici pojmu sponzoring, jeho členění, metodám měření účinnosti a postupu strategie. V analytické části byla představena společnost Aukro, s.r.o., dále byla provedena analýza marketingové komunikace společnosti s důrazem na sponzoring. V závěru analytické části byly doporučeny návrhy a možná zlepšení, která se týkala sponzorování ve firmě. V poslední části práce byl navrhnut projekt sponzoringových aktivit ve firmě Aukro, s.r.o., který byl podroben rizikové a nákladové analýze. cs
dc.format 109 s., 9 s. obr. priloh cs
dc.format.extent 1112 bytes cs
dc.format.mimetype text/html cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 04.05.2019
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject členění sponzoringu cs
dc.subject metody měření účinnosti sponzoringu cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject promotion en
dc.subject sponsorship en
dc.subject segmentation of sponsorship en
dc.subject the methods of measu-ring sponsorship efficiency en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Projekt zlepšení sponzoringových aktivit ve firmě Aukro, s.r.o. cs
dc.title.alternative Project of improvement of sponsorship's activities in the company Aukro, Ltd. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pospíšil, Jan
dc.date.accepted 2009-05-26
dc.description.abstract-translated This master thesis is aimed improving the sponsorship activities in Aukro Ltd. The aim of this work was to propose Aukro Company, Ltd. Such sponsorship activities, which have some connection with the company. The theoretical part of work devoted to the definition of sponsorship itself, its structure and methods of measuring the efficiency and the strategy process. In the analytical part was presented the company Aukro, Ltd. and an analysis of marketing communications company with emphasis on sponsorship. In conclusion of the analytical part were recommended the suggestions and possible improvements, covering the sponsorship of the company. In the last part of this thesis was proposed project of spon-sorship activities in the company Aukro, Ltd., which was subjected to the risk and cost analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 11158
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
kyselá_2009_dp.htmlBlocked 1.085Kb HTML View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account