dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Kyselá, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T12:19:46Z |
|
dc.date.available |
2019-05-04T23:00:10Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8415
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá zlepšením sponzoringových aktivit ve společnosti Aukro, s.r.o. Cílem této práce bylo navrhnout firmě Aukro, s.r.o., takové sponzoringové aktivity, které mají určité spojení s firmou. Teoretická část práce se věnovala samotné definici pojmu sponzoring, jeho členění, metodám měření účinnosti a postupu strategie. V analytické části byla představena společnost Aukro, s.r.o., dále byla provedena analýza marketingové komunikace společnosti s důrazem na sponzoring. V závěru analytické části byly doporučeny návrhy a možná zlepšení, která se týkala sponzorování ve firmě. V poslední části práce byl navrhnut projekt sponzoringových aktivit ve firmě Aukro, s.r.o., který byl podroben rizikové a nákladové analýze. |
cs |
dc.format |
109 s., 9 s. obr. priloh |
cs |
dc.format.extent |
1112 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
text/html |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 04.05.2019 |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
sponzoring
|
cs |
dc.subject |
členění sponzoringu
|
cs |
dc.subject |
metody měření účinnosti sponzoringu
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
sponsorship
|
en |
dc.subject |
segmentation of sponsorship
|
en |
dc.subject |
the methods of measu-ring sponsorship efficiency
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení sponzoringových aktivit ve firmě Aukro, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of improvement of sponsorship's activities in the company Aukro, Ltd. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pospíšil, Jan |
|
dc.date.accepted |
2009-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis is aimed improving the sponsorship activities in Aukro Ltd. The aim of this work was to propose Aukro Company, Ltd. Such sponsorship activities, which have some connection with the company. The theoretical part of work devoted to the definition of sponsorship itself, its structure and methods of measuring the efficiency and the strategy process. In the analytical part was presented the company Aukro, Ltd. and an analysis of marketing communications company with emphasis on sponsorship. In conclusion of the analytical part were recommended the suggestions and possible improvements, covering the sponsorship of the company. In the last part of this thesis was proposed project of spon-sorship activities in the company Aukro, Ltd., which was subjected to the risk and cost analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
11158
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|