Motivace k učení u žáků různých věkových skupin
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Poledňová, Ivana
|
|
dc.contributor.author |
Lašáková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T12:17:49Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T12:17:49Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-17 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8409
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o motivaci žáků k učení. V první části této práce jsou uvedeny všeobecné pojmy o motivaci. Především obecná charakteristika motivace, obecné pojmy týkající se motivace dětí, a další činitelé ovlivňující práci dětí ve škole. Ve druhé části jsem prezentovala svůj výzkum. Rozebrala jsem každou otázku z dotazníku. |
cs |
dc.format |
47 s. |
cs |
dc.format.extent |
294184 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Učení
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
motiv
|
cs |
dc.subject |
pud
|
cs |
dc.subject |
školní úspěšnost
|
cs |
dc.subject |
klima třídy
|
cs |
dc.subject |
odměny a tresty
|
cs |
dc.subject |
zájmy
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
dítě
|
cs |
dc.subject |
Learning
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
motive
|
en |
dc.subject |
instinct
|
en |
dc.subject |
school success
|
en |
dc.subject |
climate of clase
|
en |
dc.subject |
rewards and penalties
|
en |
dc.subject |
interest
|
en |
dc.subject |
student
|
en |
dc.subject |
child
|
en |
dc.title |
Motivace k učení u žáků různých věkových skupin |
cs |
dc.title.alternative |
The motivation for learning for pupils of different age groups |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Novotný, Jan Sebastian |
|
dc.date.accepted |
2009-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor's thesis deals with the motivation of pupils to learning. In the first part of this work are set out general terms of motivation. In particular, the general characteristics of motivation, general concepts relating to the motivation of children, and other factors affecting the work of children at school. In the second part, I presented my research. I have every issue of dismantling of the questionnaire. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1016079
|
|
dc.date.assigned |
2008-04-30 |
|
utb.result.grade |
E |
|
local.subject |
žáci
|
cs |
local.subject |
děti
|
cs |
local.subject |
learners
|
en |
local.subject |
children
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account