dc.contributor.advisor |
Pavlů, Dušan
|
|
dc.contributor.author |
Masařová, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T14:41:15Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T14:41:15Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/837
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá otázkou výkladních skříní a jejich podobou. V knižním vydání se objevilo jen omezené množství publikací, a byť jsou tyto práce kvalitní a dobře svým obsahem pokrývají dané téma, systém těchto prací je neucelený, roztříštěný na jednotlivé názory různých autorů zpracovávajících pouze dílčí celky. Cílem práce je zjistit, zda dnešní zákazníci ještě vnímají výkladní skříně, zda a jak velkou roli pro ně hrají při jejich rozhodování vstoupit či nevstoupit do prodejny a k jakým proměnám výkladních skříní dochází postupem času. Poslední desetiletí se stalo obdobím kvantitativního i kvalitativního rozmachu nových komunikačních technologií a jejich širokého uplatnění. Jedním z cílů je také zjištění, zda v dnešní uspěchané době považují zákazníci výkladní skříň jako vítaného pomocníka při výběru vyhovujícího obchodu. |
cs |
dc.format |
69 s., 17 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
12249480 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
výkladní skříně
|
cs |
dc.subject |
knihkupectví
|
cs |
dc.subject |
zákazníci
|
cs |
dc.subject |
komunikační technologie
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
aranžmá
|
cs |
dc.subject |
signmaking
|
cs |
dc.subject |
barvy a barevnost
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
shopwindows
|
en |
dc.subject |
bookshops
|
en |
dc.subject |
customers
|
en |
dc.subject |
mass media technologies
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
publicity
|
en |
dc.subject |
arrangement
|
en |
dc.subject |
signmaking
|
en |
dc.subject |
colour spektrum
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.title |
Aranžování výkladních skříní - specifická komunikační dovednost |
cs |
dc.title.alternative |
Shopwindows arrangements - specific art of communication |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jurášková, Olga |
|
dc.date.accepted |
2006-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work deals with the shopwindows and their arrangements. Only a limited number of such publications appeared as books. Even if the qualitz of these works is good and they cover the subject matter quite well, the whole system of the works is unintegral and split into individual views of various authors who process only partial units.The aim of the work is to find out if the customers have perceived the shopwindows yet and if the shopwindows play an important role when the customers decide whether they enter the bookshop or they don't enter and which transormation of shopwindows occurs in the course of time. The last desade became the time of qualitative and quantitative expansion of mass media technologies and their widespread application. The digitalization and 3D visual graphic arts offer new possibilities of effectiveness to the customers. One of the aims is also to discover whether the customers take the shopwindows as their welcome help in finding of proper bookshop in present hurried time. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2776
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|