dc.contributor.advisor |
Bernard, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Květáková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T12:05:41Z |
|
dc.date.available |
2011-01-11T09:40:52Z |
|
dc.date.issued |
2008-12-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8377
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci se zprvu zabývám částí teoretickou, ve které se zaměřuji na problematiku marketingu služeb, informovanosti zákazníků, tj. marketingový výzkum, poté přejdu k metodám sběru informací, a to především dotazníkovému šetření. Teoretickou část završím problematikou způsobu psaní reklamního textu. V praktické části analyzuji daný podnik, kterým je Moravská Vodárenská, a.s., kde je mým cílem zjistit informovanost zákazníků o produktech a činnostech výše uvedené společnosti. Informace získané z dotazníkového šetření zpracuji, vyhodnotím, interpretuji a předložím doporučení pro společnost s cílem zvýšit informovatnost zákazníků o produktech a činnostech společnosti Moravská Vodárenská, a.s. |
cs |
dc.format |
58 s., 3 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
807708 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.12.2010 |
|
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
metody sběru informací
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
customer research
|
en |
dc.subject |
method of information acquistion
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.title |
Výzkum informovanosti zákazníků o produktech a činnostech společnosti Moravská Vodárenská, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Research On Brand And Product Awareness For Moravská Vodárenská, a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2009-01-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor theses consist of two main sections. The first will be the teoretical part, which will be mainly focused on service marketing, customer awareness, this is marketing research. Accordingly I will deal with methods of information, acquistion, mainly with Questionnaire disquisition. The teoretical part will ends with the problems about advertisement text. The practical section contains analysis of selected company Moravská Vodárenská, a.s. Its purpose is to measure customer awareness about service and company products. Finaly I will evaluace and interpret acquired and processed information and consequenly introduce results and recommendations. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
10413
|
|
dc.date.assigned |
2008-10-10 |
|
utb.result.grade |
A |
|