dc.contributor.advisor |
Dobeš, Kamil
|
|
dc.contributor.author |
Baňařová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T11:59:11Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8365
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací firmy GeneProof, a.s. působící na trhu molekulární in vitro diagnostiky. V teoretické části postihuji marketingovou komuni-kaci obecně, popisuji jednotlivé kroky komunikačního procesu a následně pak jeho speci-fika ve zdravotnictví. V analytické části ve stručnosti představuji firmu GeneProof, a.s. a na základě výsledků SWOT a Porter analýzy a výsledků kvalitativního výzkumu, provede-ného formou individuálního hloubkového rozhovoru, navrhuji projekt pro zlepšení současné marketingové komunikace firmy s cílem zvýšit její konkurenceschopnost v daném odvětví. Na závěr diplomové práce podrobuji daný projekt nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
89 |
cs |
dc.format.extent |
2917957 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2029 |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing ve zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
molekulární in vitro diagnostika
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
Public Relations
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing in health service
|
en |
dc.subject |
molecular in vitro diagnostics
|
en |
dc.subject |
qualitative research method
|
en |
dc.subject |
Public Relations
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace firmy GeneProof, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
The project of a marketing communication in GeneProof, joint-stock company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Skula, Radim |
|
dc.date.accepted |
2009-05-25 |
|
dc.date.vskp-available |
2029-05-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my dissertation, I occupy with the marketing communication of a GeneProof, joint-stock company doing business in the branch of molecular in vitro diagnostics. In a theoretical part of this dissertation I try to express marketing communication in general, I narrate an individual steps of the communications process and subsequently its specifications in a health service. An analytical part of this dissertation briefly introduces the company, and on the basis of results of SWOT, Porter and semi-structured interview, suggests a project for improving of contemporary GeneProof's marketing communication with the aim to increase competitiveness in a given branch. Finally, I put the project to the test of a costs and risks analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
10975
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|