Projekt marketingového plánu podniku poskytujícího služby

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu podniku poskytujícího služby

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Rajchová, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-13T14:39:07Z
dc.date.available 2010-07-13T14:39:07Z
dc.date.issued 2006-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/834
dc.description.abstract Cílem práce je analyzovat a zhodnotit stávající marketingový plán hobbymarketu OBI Zlín. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o marketingovém plánování a tvorbě marke-tingového plánu z dostupných literárních zdrojů. V praktické části je provedena analýza a následně zhodnocen stávající marketingový plán, identifikovány marketingové cíle a navržen způsob jejich dosažení, posouzeny relevantní náklady, uvedena možná rizika spojená s aplikací plánu do praxe a také možné přínosy pro OBI Zlín. cs
dc.format 80 s., 9 s obr.přílohou cs
dc.format.extent 4905590 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject marketing plan en
dc.title Projekt marketingového plánu podniku poskytujícího služby cs
dc.title.alternative Project of marketing plan company providing services en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vlčková, Ilona
dc.date.accepted 2006-06-07
dc.description.abstract-translated Purposes work is analyze and valorize current marketing plan hobbymarketu OBI Zlin. The theoretic parts they are processed piece of knowledge about marketingovem scheduling and production marketing plan from moderate literary source. V practical parts is effected ana-lysis and subsequently estimation current marketing plan, identify marketing purposes and designed way their achievement, appreciation relevant mise, state perhaps diversification connection with application plan into practice as well as possible payoffs for OBI Zlin. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3986
dc.date.assigned 2006-03-06
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
rajchová_2006_dp.pdf 4.678Mb PDF View/Open
rajchová_2006_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
rajchová_2006_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account