Podnikatelský plán fiktivní firmy a její uvedení na trh za pomoci komunikačního plánu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Konečný, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Švrčková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T11:39:55Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8331
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření podnikatelského plánu fiktivní firmy a jejího uvedení na trh za pomoci komunikačního plánu. Práce je rozdělena na dvě základní části. Teoretická část obsahuje poznatky vybrané z odborné literatury týkající se podnikatelského a komunikačního plánu. Praktická část je věnována samotnému návrhu podnikatelského a komunikačního plánu cestovní kanceláře Sporttour. Praktická část je členěna dle struktury, která je uvedena v teoretické části. |
cs |
dc.format |
67 s., 4 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
706413 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.05.2039 |
|
dc.subject |
podnikatelský plán
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
financování podniku
|
cs |
dc.subject |
a business plan
|
en |
dc.subject |
a communication plan
|
en |
dc.subject |
funding of a company
|
en |
dc.title |
Podnikatelský plán fiktivní firmy a její uvedení na trh za pomoci komunikačního plánu |
cs |
dc.title.alternative |
A Business Plan of a Fictive Company and Its Market Introduction by the Aid of a Communication Plan |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kučerová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2009-06-09 |
|
dc.date.vskp-available |
2039-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on creating a business plan of a fictive company and its market introduction through a communication plan. This work is divided into two main parts. The first, theoretical part summarizes the findings about business and communication plans from the chosen literature. The practical part is devoted to the designing of the business and communication plan of a fictive travel agency Sporttour. This part is subdivided according to the structure that is presented in the theoretical part. |
en |
dc.description.department |
Institut bezpečnostních technologií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/133
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistika a management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13257
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-20 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account