Projekt marketingových aktivit v oblasti sponzoringu a reklamy házenkářského klubu Zubří
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Ševčíková, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Kočíbová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T11:39:14Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T11:39:14Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8328
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami se specifickým zaměřením na ob-last sponzoringu a reklamy. Teoretická část práce je věnována sportu a sportovnímu mar-ketingu, jehož nedílnou součástí je sponzoring a reklama. Praktická část je zaměřena na házenkářský klub HC Gumárny Zubří, je popsána jeho sportovní činnost a zhodnoceny jeho sponzorské a reklamní aktivity. Na základě této analýzy jsou zpracovány návrhy a doporučení s cílem dosáhnout zlepšení v této činnosti klubu. |
cs |
dc.format |
92 |
cs |
dc.format.extent |
1006517 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sportovní marketing
|
cs |
dc.subject |
sponzoring
|
cs |
dc.subject |
fundraising
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Sport marketing
|
en |
dc.subject |
sponsoring
|
en |
dc.subject |
fundraising
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.title |
Projekt marketingových aktivit v oblasti sponzoringu a reklamy házenkářského klubu Zubří |
cs |
dc.title.alternative |
The Project of marketing activities of handball club Zubri in the section of sponsoring and advertisement |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kramoliš, Jan |
|
dc.date.accepted |
2009-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis about marketing activities with specified area of sponzoring and advertising. The theoretical part of thesis is about sport and sport marketing, which is an inseparable part of sponzoring and advertising. Practical part of the disertation is talking about han-dball club HC Gumarny Zubri, there is described his sporting activity and evaluated in this area. On the base of this analysis are processed propositions and recommendations with goal of improvement in club activites. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
11144
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account