Komunikační strategie neziskové organizace Prázdninová škola Lipnice
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Prachař, Štěpán
|
|
dc.contributor.author |
Hanáková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T11:36:04Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T11:36:04Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8319
|
|
dc.description.abstract |
Práce pojednává o neziskové organizaci Prázdninová škola Lipnice, která se zabývá zážitkovou pedagogikou formou kurzů pro veřejnost. Práce obsahuje stručné představení vzniku a historie společnosti, její předmět činnosti. Dále pak popis její corporate identity a analýzu segmentace trhu. V projektové části jsou zpracované výsledky dotazníků se zaměřením na motivaci účastníků a zdroje informací o organizaci a formulované návrhy na zlepšení komunikační strategie organizace. Celkovým záměrem práce je získání komplexnějšího pohledu na komunikační strategii a fungování organizace včetně poskytnutí vlastního návrhu na zlepšení dílčích částí komunikační strategie. |
cs |
dc.format |
88 |
cs |
dc.format.extent |
15524847 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
corporate identity
|
cs |
dc.subject |
filozofie organizace
|
cs |
dc.subject |
produkt organizace
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
corporate communication
|
cs |
dc.subject |
segmentace trhu
|
cs |
dc.subject |
public relations v nepodnikatelském sektoru
|
cs |
dc.subject |
profily účastníků
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Communication strategy
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
organization philosophy
|
en |
dc.subject |
product of organization
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
corporate communication
|
en |
dc.subject |
market segmentation
|
en |
dc.subject |
public relations of nonprofit segment
|
en |
dc.subject |
participant profils
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie neziskové organizace Prázdninová škola Lipnice |
cs |
dc.title.alternative |
Communication strategy of non-profit organization Vacation school Lipnice |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2009-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The objective for this master's thesis was to reach the comprehensive overview of communication strategy and organization functionality. This thesis includes innovative suggestions and improvements for partial communication strategy. This thesis dissertates about non-profit organization called "Prázdninová škola Lipnice" which is interested in experience pedagogy in the form of public open courses. First of all this work contains introduction of the beginning and history of the organization and its type of activities. Secondly it describes corporate identity and analysis of market segmentation. In the project part there are the results from the checklist with the intent on participants' motivation processed. Information sources about the organization and proposals for improvement of communication strategy are formulated in this part as well. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7581
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account