Komunikační strategie neziskové organizace Prázdninová škola Lipnice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie neziskové organizace Prázdninová škola Lipnice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prachař, Štěpán
dc.contributor.author Hanáková, Zuzana
dc.date.accessioned 2010-07-17T11:36:04Z
dc.date.available 2010-07-17T11:36:04Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8319
dc.description.abstract Práce pojednává o neziskové organizaci Prázdninová škola Lipnice, která se zabývá zážitkovou pedagogikou formou kurzů pro veřejnost. Práce obsahuje stručné představení vzniku a historie společnosti, její předmět činnosti. Dále pak popis její corporate identity a analýzu segmentace trhu. V projektové části jsou zpracované výsledky dotazníků se zaměřením na motivaci účastníků a zdroje informací o organizaci a formulované návrhy na zlepšení komunikační strategie organizace. Celkovým záměrem práce je získání komplexnějšího pohledu na komunikační strategii a fungování organizace včetně poskytnutí vlastního návrhu na zlepšení dílčích částí komunikační strategie. cs
dc.format 88 cs
dc.format.extent 15524847 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační strategie cs
dc.subject corporate identity cs
dc.subject filozofie organizace cs
dc.subject produkt organizace cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject corporate communication cs
dc.subject segmentace trhu cs
dc.subject public relations v nepodnikatelském sektoru cs
dc.subject profily účastníků cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject Communication strategy en
dc.subject corporate identity en
dc.subject organization philosophy en
dc.subject product of organization en
dc.subject corporate culture en
dc.subject corporate communication en
dc.subject market segmentation en
dc.subject public relations of nonprofit segment en
dc.subject participant profils en
dc.subject marketing communication en
dc.title Komunikační strategie neziskové organizace Prázdninová škola Lipnice cs
dc.title.alternative Communication strategy of non-profit organization Vacation school Lipnice en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2009-05-27
dc.description.abstract-translated The objective for this master's thesis was to reach the comprehensive overview of communication strategy and organization functionality. This thesis includes innovative suggestions and improvements for partial communication strategy. This thesis dissertates about non-profit organization called "Prázdninová škola Lipnice" which is interested in experience pedagogy in the form of public open courses. First of all this work contains introduction of the beginning and history of the organization and its type of activities. Secondly it describes corporate identity and analysis of market segmentation. In the project part there are the results from the checklist with the intent on participants' motivation processed. Information sources about the organization and proposals for improvement of communication strategy are formulated in this part as well. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7581
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
hanáková_2009_dp.pdf 14.80Mb PDF View/Open
hanáková_2009_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
hanáková_2009_op.doc 60.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account