Učitel na II. stupni základní školy a jeho vztah k prevenci sociálních deviací

DSpace Repository

Language: English čeština 

Učitel na II. stupni základní školy a jeho vztah k prevenci sociálních deviací

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sýkora, Petr
dc.contributor.author Duga, Dušan
dc.date.accessioned 2010-07-17T11:30:05Z
dc.date.available 2010-07-17T11:30:05Z
dc.date.issued 2009-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8311
dc.description.abstract Teoretická část práce zmiňuje kulturu školy a její důležitost na celkové klima školy. V této části je popisován žák, učitel, třídní učitel a pedagogický sbor jakožto tvůrci klimatu ve škole i třídě. Také jsou objasněny pojmy prostředí, klima a atmosféra.Tato práce pojednává o klimatu školy a školní třídy. Praktická část této práce je věnována průzkumu informovanosti pedagogů. cs
dc.format 61 s. cs
dc.format.extent 679581 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject osobnost učitele cs
dc.subject primární prevence cs
dc.subject klima školy cs
dc.subject kultura školy cs
dc.subject klima třídy cs
dc.subject personality teachers en
dc.subject primary prevention en
dc.subject school climate en
dc.subject school culture en
dc.subject classroom climate en
dc.title Učitel na II. stupni základní školy a jeho vztah k prevenci sociálních deviací cs
dc.title.alternative Teacher at II. primary schools and its relationship to the prevention of social deviation en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dolák, Antonín
dc.date.accepted 2009-06-15
dc.description.abstract-translated The theoretical part mentions school culture and its importance in the overall school climate. It also describes a pupil, teacher, class master and school staff as important actors and climate creators. The expressions such as environment, climate and atmosphere are also explained in this section. This thesis deals with school and classroom climate. The practical part of this thesis focuses on the research informedness pedagogue. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 13379
dc.date.assigned 2007-04-30
utb.result.grade D
local.subject kultura organizace cs
local.subject školy cs
local.subject druhý stupeň základní školy cs
local.subject corporate culture en
local.subject schools en
local.subject secondary school en


Files in this item

Files Size Format View
duga_2009_bp.pdf 663.6Kb PDF View/Open
duga_2009_vp.doc 70.22Kb Microsoft Word View/Open
duga_2009_op.doc 66.22Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account