Projekt efektivní vnější komunikace ve veřejném sektoru Zlínského kraje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt efektivní vnější komunikace ve veřejném sektoru Zlínského kraje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mikuláštík, Milan
dc.contributor.author Chrastinová, Alena
dc.date.accessioned 2010-07-17T11:28:39Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8308
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je zabývat se vnější komunikací Krajského úřadu Zlínského kraje s občany, který je jedním z orgánů Zlínského kraje. Diplomovou práci jsem rozdělila na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány literární poznatky, které se zabývají úlohou veřejné správy ve veřejném sektoru a problematikou její vnější komunikace. Informace jsem čerpala z odborných publikací týkajících se krajů, odborných publikací a časopisů zaměřených na komunikaci a z internetových stránek. Tím jsem stanovila výchozí podobu pro analytickou část práce. Praktická část práce je členěna na analytickou a projektovou. Analytická část je konkrétně zaměřena na Krajský úřad Zlínského kraje, její vnější komunikaci s občany a informační toky. V této části jsou zpracovány informace získané marketingovým výzkumem. Pomocí dotazníkového šetření byl proveden sběr dat. Výběrovým souborem byli občané, kteří přišli do styku s Krajským úřadem Zlínského kraje osobně nebo zprostředkovaně pomocí informačních toků. Cílem této části bylo zjistit stav současné vnější komunikace, její nedostatky a možnosti pro její zdokonalení. V projektové části jsou použity výsledky analýzy k vypracování návrhů směřujících ke zefektivnění vnější komunikace Krajského úřadu Zlínského kraje s občany. Je v ní naznačeno, jakým směrem by se měl úřad vydat, aby si prostřednictvím vnější komunikace zajistil dlouhodobou spokojenost občanů. Tyto návrhy jsou ekonomicky a časově zhodnoceny. cs
dc.format 110 s. cs
dc.format.extent 6100916 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039
dc.subject Krajský úřad Zlínského kraje cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject komunikační kanály cs
dc.subject informace cs
dc.subject public relations cs
dc.subject veřejný sektor cs
dc.subject občan cs
dc.subject marketingový průzkum cs
dc.subject Regional authority of the Zlín region en
dc.subject communication en
dc.subject communication channels en
dc.subject information en
dc.subject public relations en
dc.subject public sector en
dc.subject citizen en
dc.subject marketing research en
dc.title Projekt efektivní vnější komunikace ve veřejném sektoru Zlínského kraje cs
dc.title.alternative Project of effective external communication in public sector of Zlin region en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šenkeříková, Zdenka
dc.date.accepted 2009-06-01
dc.date.vskp-available 2039-05-04
dc.description.abstract-translated The aim of my master thesis is find out external communication of Regional authority of the Zlín region with people, which is one of the authorities in the Zlín region. This thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part of this thesis there are elaborate literary information which are found out work of public administration and with the questions of external communication. Information, which I used were the specialized publications about regions, the specialized publications and the magazines about communication and information from websites on the Internet. Practical part is divided into the analytic and project. The analytic part is concrete train on Regional authority of the Zlín region, their external communication with people and information channels. In this part there are elaborate data received from the marketing research. The collection of date was made by survey. The selection group was made up people, who visited the Regional authority of the Zlín region individually or by information channels. The aim of this part was find out present situation of the external communication, their lacks and their possibility of improve. In the project part there are used results of survey to elaborate projects bound to make the external communication of Regional authority of the Zlín region with people more effective. There is indicating direction which the authority should have to set out to by external communication ensure permanent people satisfaction. Those proposals are economic and time measured. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 12362
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
chrastinová_2009_dp.pdfBlocked 5.818Mb PDF View/Open
chrastinová_2009_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
chrastinová_2009_op.tif 146.0Kb TIFF image View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account