dc.contributor.advisor |
Mikuláštík, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Chrastinová, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T11:28:39Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8308
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je zabývat se vnější komunikací Krajského úřadu Zlínského kraje s občany, který je jedním z orgánů Zlínského kraje. Diplomovou práci jsem rozdělila na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány literární poznatky, které se zabývají úlohou veřejné správy ve veřejném sektoru a problematikou její vnější komunikace. Informace jsem čerpala z odborných publikací týkajících se krajů, odborných publikací a časopisů zaměřených na komunikaci a z internetových stránek. Tím jsem stanovila výchozí podobu pro analytickou část práce. Praktická část práce je členěna na analytickou a projektovou. Analytická část je konkrétně zaměřena na Krajský úřad Zlínského kraje, její vnější komunikaci s občany a informační toky. V této části jsou zpracovány informace získané marketingovým výzkumem. Pomocí dotazníkového šetření byl proveden sběr dat. Výběrovým souborem byli občané, kteří přišli do styku s Krajským úřadem Zlínského kraje osobně nebo zprostředkovaně pomocí informačních toků. Cílem této části bylo zjistit stav současné vnější komunikace, její nedostatky a možnosti pro její zdokonalení. V projektové části jsou použity výsledky analýzy k vypracování návrhů směřujících ke zefektivnění vnější komunikace Krajského úřadu Zlínského kraje s občany. Je v ní naznačeno, jakým směrem by se měl úřad vydat, aby si prostřednictvím vnější komunikace zajistil dlouhodobou spokojenost občanů. Tyto návrhy jsou ekonomicky a časově zhodnoceny. |
cs |
dc.format |
110 s. |
cs |
dc.format.extent |
6100916 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039 |
|
dc.subject |
Krajský úřad Zlínského kraje
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační kanály
|
cs |
dc.subject |
informace
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
veřejný sektor
|
cs |
dc.subject |
občan
|
cs |
dc.subject |
marketingový průzkum
|
cs |
dc.subject |
Regional authority of the Zlín region
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
communication channels
|
en |
dc.subject |
information
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
public sector
|
en |
dc.subject |
citizen
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Projekt efektivní vnější komunikace ve veřejném sektoru Zlínského kraje |
cs |
dc.title.alternative |
Project of effective external communication in public sector of Zlin region |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šenkeříková, Zdenka |
|
dc.date.accepted |
2009-06-01 |
|
dc.date.vskp-available |
2039-05-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of my master thesis is find out external communication of Regional authority of the Zlín region with people, which is one of the authorities in the Zlín region. This thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part of this thesis there are elaborate literary information which are found out work of public administration and with the questions of external communication. Information, which I used were the specialized publications about regions, the specialized publications and the magazines about communication and information from websites on the Internet. Practical part is divided into the analytic and project. The analytic part is concrete train on Regional authority of the Zlín region, their external communication with people and information channels. In this part there are elaborate data received from the marketing research. The collection of date was made by survey. The selection group was made up people, who visited the Regional authority of the Zlín region individually or by information channels. The aim of this part was find out present situation of the external communication, their lacks and their possibility of improve. In the project part there are used results of survey to elaborate projects bound to make the external communication of Regional authority of the Zlín region with people more effective. There is indicating direction which the authority should have to set out to by external communication ensure permanent people satisfaction. Those proposals are economic and time measured. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
12362
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|