Teleshopping jako efektivní distribuční kanál
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Janečka, Jaroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T11:25:20Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T11:25:20Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8305
|
|
dc.description.abstract |
Cílem naší práce je postihnout teleshopping jako distribuční kanál v českém prostředí. K tomu je nezbytný popis legislativního prostředí a současného stavu a samozřejmě vlastní výzkumná činnost. Tu v naší práce představuje kvantitativní výzkum na reprezentativním vzorku české populace a případová studie, provedená v jedné z nejvýznamnějších tuzem-ských teleshoppingových společností. Výstupem práce je pak mimo jiné zhodnocení per-spektiv teleshoppingu v blízké budoucnosti, jejímž symbolem je v kontextu televizního vysílání proces digitalizace. |
cs |
dc.format |
74 s., 8 s. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1808940 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
teleshopping
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
televize
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
průzkum
|
cs |
dc.subject |
teleshopping
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
television
|
en |
dc.subject |
communications
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.title |
Teleshopping jako efektivní distribuční kanál |
cs |
dc.title.alternative |
Teleshopping - Effective Distribution Channels |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prachař, Štěpán |
|
dc.date.accepted |
2009-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main objective of the following final thesis is to present teleshopping as a distribution channel in the Czech Republic. That can only be accomplished by a thorough analysis of the Czech legislature system, followed by a description of the present state of the teleshop-ping in the Czech Republic and last but not least by an original research project. The re-search part of the thesis is represented on one hand by a quantitative research conducted on a representative sample of the Czech population, and on the other hand by a case study per-formed in one of the most prominent national teleshopping companies. The outcome of the thesis will be a comprehensive understanding of the perspectives of the teleshopping in the near future which is - in the context of television broadcasting - symbolized by the digiti-zing process. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10606
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account