Projekt efektivního internetového marketingu ve společnosti Maxi-tip a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Světlíková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T11:23:44Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8299
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na téma internetového marketingu, který je vnímán jako moderní marketingový nástroj používaný ke zvýšení konkurenceschopnosti. Cílem práce je zhodnocení současného stavu internetového marketingu ve společnosti MAXI-TIP a.s. a navržení projektu pro zlepšení jeho efektivnosti. Teoretická část práce zahrnuje průzkum literárních pramenů a souhrn teoretických a metodických poznatků o problematice internetového marketingu. V úvodu praktické části byla provedena analýza současného stavu internetového marketingu. Z výsledků analýzy byly identifikovány současné nedostatky a možné příležitosti rozvoje. Závěrečná část je věnována zpracování projektu efektivního internetového marketingu ve společnosti a návrhu budoucího rozvoje. |
cs |
dc.format |
98 s., 6 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2250052 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039 |
|
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
WWW prezentace
|
cs |
dc.subject |
e-mailový marketing
|
cs |
dc.subject |
internetová reklama
|
cs |
dc.subject |
banner
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
SEM
|
cs |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
web sites
|
en |
dc.subject |
e-mail marketing
|
en |
dc.subject |
internet advertising
|
en |
dc.subject |
banner
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
SEM
|
en |
dc.title |
Projekt efektivního internetového marketingu ve společnosti Maxi-tip a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of effective internet marketing in the company MAXI-TIP a.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štefánek, Radoslav |
|
dc.date.accepted |
2009-06-03 |
|
dc.date.vskp-available |
2039-05-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis is aimed at the topic of internet marketing that is perceived as modern marketing tool used to increase competitive strength. The aim of the thesis is to review the present state of internet marketing in the company MAXI-TIP a.s. and to propose a project to improve its efficiency. The theoretical part includes the research of literary sources and the summary of theoretical a methodical knowledge related to issues of internet marketing. In the introduction of practical part was carried out the analysis of present state of internet marketing. From the results of the analysis were identified current shortcomings and pro-spective development opportunities. The final part is attended to draw up the project of effective internet marketing in the company and suggest the future development. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
12436
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account