Projekt získání sponzorů v příspěvkové organizaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt získání sponzorů v příspěvkové organizaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Hlaváčková, Vladimíra
dc.date.accessioned 2010-07-17T11:01:52Z
dc.date.available 2010-07-17T11:01:52Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8252
dc.description.abstract Práce se zabývá neziskovou organizací a sponzoringem. V teoretické části jsou organizace rozděleny dle právní úpravy a dle jejich vztahu ke státu. Dále jsou rozebrány způsoby finan-cování a specifika marketingu v těchto organizacích. Druhý díl teorie definuje pojem spon-zorství, jeho členění a specifika. Pohled na sponzorství očima sponzora i sponzorovaného. Analytická část zkoumá okolí organizace, způsob jejího financování a definování jejích předností a slabin. cs
dc.format 94 cs
dc.format.extent 1012903 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Nezisková organizace cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject handicapovaní lidé cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject dotace cs
dc.subject Non-profit organization en
dc.subject sponzoship en
dc.subject handicapped people en
dc.subject marketing services en
dc.subject dotattions en
dc.title Projekt získání sponzorů v příspěvkové organizaci cs
dc.title.alternative The Project of acquintion of sponsors in an allowance organization. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavlačková, Petra
dc.date.accepted 2009-06-01
dc.description.abstract-translated The work deals with a non-profit organizations and sponsorship. In the theoretical part, the organizations are divided according to law and according to their relation to the State. Also ways of funding are analysed and the specifics of marketing in these organizations. The sec-ond part of the theory defines the concept of sponsorship, its structure and specifics. Spon-sorship from the eyes of the sponsor and the sponsored person. Analytic part examines the environment of an organization, the method of its financing and determining of its strengths and weaknesses. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 12336
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
hlaváčková_2009_dp.pdf 989.1Kb PDF View/Open
hlaváčková_2009_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open
hlaváčková_2009_op.doc 44.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account