Projekt zvýšení prodejnosti výrobků firmy GEOMAT s.r.o. zvýšením úrovně zákaznických služeb

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení prodejnosti výrobků firmy GEOMAT s.r.o. zvýšením úrovně zákaznických služeb

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zvýšení prodejnosti výrobků firmy GEOMAT s.r.o. zvýšením úrovně zákaznických služeb
Author: Růžičková, Inka
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tématem mé diplomové práce je "Projekt zvýšení prodeje výrobků firmy GEOMAT s.r.o. zvýšením zákaznických služeb". Cílem jejího zpracování je potřeba zlepšit úroveň zákaz-nických služeb, která povede ke zvýšení loajality zákazníků a vzniku partnerského vztahu mezi zákazníky a firmou GEOMAT. V teoretické části jsem zpracovala teoretické poznatky týkající se oblasti analýzy prostředí firmy, vymezení oblasti služeb a jejich vlastnosti, procesu osobního prodeje a marketingového výzkumu. V analytické části jsem vypracovala analýzu makroprostředí a mikroprostředí firmy pomocí PEST analýzy, Porterova modelu 5 - ti konkurenčních sil a SWOT analýzy. V této části je také proveden rozbor firmou poskytovaných služeb a také je zde zpracován marketingový výzkum na základě dotazníkového šetření. V projektové části jsem na základě informací z dotazníkového šetření vytvořila projekt týkající se konání přednáškového turné a školení obchodních zástupců, na jehož základě společnost investuje kapitál do zkvalitnění poskytovaných služeb a do zvýšení vztahu se zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8251
Date: 2009-08-21
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 12420


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
růžičková_2009_dp.pdfBlocked 2.194Mb PDF
růžičková_2009_vp.doc 42Kb Microsoft Word View/Open
růžičková_2009_op.pdf 889.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account