Využití nástrojů marketingového mixu v Pivovaru Litovel a.s. pro zvýšení jeho konkurenceschopnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Menšíková, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T10:48:30Z |
|
dc.date.available |
2019-05-22T23:00:10Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8231
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu jako jednou z výhod konkurenceschopnosti Pivovaru Litovel a.s. V první části jsou zpracovány teoretické podklady týkající se oblasti marketingového mixu a konkurenceschopnosti. Obsah druhé - praktické části je věnován představení pivovaru a jeho sortimentu, dále analýze jednotlivých složek marketingového mixu a analýze konkurenceschopnosti společnosti. Na základě provedených analýz jsou na závěr vypracovány návrhy a doporučení pro zlepšení úrovně marketingového řízení v pivovaru, které jsou podrobeny rizikové a nákladové analýze. |
cs |
dc.format |
74 s., 6 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
9751507 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2019 |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
Porterův model pěti sil
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
pivovarnictví
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
Porter's five forces analysis
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
brewing industry
|
en |
dc.title |
Využití nástrojů marketingového mixu v Pivovaru Litovel a.s. pro zvýšení jeho konkurenceschopnosti |
cs |
dc.title.alternative |
The use of tools of marketing mix in Litovel brewery Inc. for improving its competitiveness |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kostelecký, Petr |
|
dc.date.accepted |
2009-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with problematic of marketing mix, which represents advantage of competitiveness in brewery Litovel Inc. In the first part, there are theoretical data concerning marketing mix and competitiveness. The second, practical part describes introducing of the company itself, its sortiment of products, then analysis of particular components of marketing mix and analysis of competitiveness in company. At the end there are made some suggestions and recommendations on the base of these analyses,aimed mainly on improvement of total level of the marketing mix management in the brewery. These proposals are put through risk and cost analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
11781
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-16 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account