Využití nových trendů marketingové komunikace pro zvýšení návštěvnosti webového serveru

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití nových trendů marketingové komunikace pro zvýšení návštěvnosti webového serveru

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Baloun, Roman
dc.date.accessioned 2010-07-17T10:39:50Z
dc.date.available 2010-07-17T10:39:50Z
dc.date.issued 2009-05-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8222
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je doporučit marketingovou strategii pro zvýšení návštěvnosti webového serveru. V teoretické části je zpracována literární rešerše o nových trendech marketingu. V praktické části je analýza současné návštěvnosti webového serveru, analýza v současnosti používaných trendů marketingu ve společnosti Sitewell a zhodnocení využi-telnosti nových trendů marketingu pro zvýšení návštěvnosti webového serveru. Z nástrojů marketingu, které mají přímý vliv na návštěvnost serveru, je doporučena marketingová stra-tegie, která je podrobena nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 61 s., 5 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 3413091 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Guerilla marketing cs
dc.subject Virový marketing cs
dc.subject masová komunikace cs
dc.subject Cross marketing cs
dc.subject internet cs
dc.subject reklama cs
dc.subject návštěvnost cs
dc.subject Guerilla marketing en
dc.subject Viral marketing en
dc.subject mass communication en
dc.subject Cross marketing en
dc.subject internet en
dc.subject advertisement en
dc.subject visit rate en
dc.title Využití nových trendů marketingové komunikace pro zvýšení návštěvnosti webového serveru cs
dc.title.alternative Usage new trends of marketing communication for increse visit rate of web site en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Štefánek, Radoslav
dc.date.accepted 2009-06-11
dc.description.abstract-translated The goal of this bachelor thesis is to recommend the marketing strategy for increase visit rate of web site. In the theoretical part is prepared an analysis of literary sources about new trends of marketing. The practical part includes analysis current visit rate of web site, analy-sis currently used trends of marketing in Sitewell company and power efficiency of new trends of marketing for increase visit rate of web site. From tools of marketing, which have direct influence to visit rate, is recommended marketing strategy with using cost and risk analyses. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 11616
dc.date.assigned 2009-03-16
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
baloun_2009_bp.pdfBlocked 3.254Mb PDF View/Open
baloun_2009_vp.doc 47Kb Microsoft Word View/Open
baloun_2009_op.doc 91Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account