Využití nových trendů marketingové komunikace pro zvýšení návštěvnosti webového serveru
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Baloun, Roman
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T10:39:50Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T10:39:50Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8222
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je doporučit marketingovou strategii pro zvýšení návštěvnosti webového serveru. V teoretické části je zpracována literární rešerše o nových trendech marketingu. V praktické části je analýza současné návštěvnosti webového serveru, analýza v současnosti používaných trendů marketingu ve společnosti Sitewell a zhodnocení využi-telnosti nových trendů marketingu pro zvýšení návštěvnosti webového serveru. Z nástrojů marketingu, které mají přímý vliv na návštěvnost serveru, je doporučena marketingová stra-tegie, která je podrobena nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
61 s., 5 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
3413091 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Guerilla marketing
|
cs |
dc.subject |
Virový marketing
|
cs |
dc.subject |
masová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Cross marketing
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
návštěvnost
|
cs |
dc.subject |
Guerilla marketing
|
en |
dc.subject |
Viral marketing
|
en |
dc.subject |
mass communication
|
en |
dc.subject |
Cross marketing
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
visit rate
|
en |
dc.title |
Využití nových trendů marketingové komunikace pro zvýšení návštěvnosti webového serveru |
cs |
dc.title.alternative |
Usage new trends of marketing communication for increse visit rate of web site |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štefánek, Radoslav |
|
dc.date.accepted |
2009-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this bachelor thesis is to recommend the marketing strategy for increase visit rate of web site. In the theoretical part is prepared an analysis of literary sources about new trends of marketing. The practical part includes analysis current visit rate of web site, analy-sis currently used trends of marketing in Sitewell company and power efficiency of new trends of marketing for increase visit rate of web site. From tools of marketing, which have direct influence to visit rate, is recommended marketing strategy with using cost and risk analyses. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
11616
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-16 |
|
utb.result.grade |
E |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account