Využití internetu jako marketingového nástroje v neziskových organizacích
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Šafářová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T10:39:18Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T10:39:18Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8221
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce "Analýza internetu jako marketingového nástroje v neziskových organizacích" je seznámení s problematikou neziskového sektoru a marketingové komunikace v něm a představení internetu jako dalšího média využívaného neziskovými organizacemi ke komunikaci s veřejností. Přínosem této práce je analýza využití internetu v neziskových organizacích zlínského kraje, přičemž podstatná je skutečnost, zda své internetové stránky potřebně aktualizují a na jaké jsou úrovni. Podkladem pro zpracování analýzy je dotazníkové šetření opírající se o informace poskytnuté zástupci samotných neziskových organizací. |
cs |
dc.format |
54 |
cs |
dc.format.extent |
1456592 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
aktualizace
|
cs |
dc.subject |
Non-profit Organization
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
Communication
|
en |
dc.subject |
Updating
|
en |
dc.title |
Využití internetu jako marketingového nástroje v neziskových organizacích |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Internet as a Marketing Tool in Non-profit Organizations |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2009-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
Objective of my work "Analysis of Internet as a Marketing Tool in Non-profit Organizations" is to get acquainted with the issue of the non-profit sector and the marketing communication within the sector and to present internet as another mean used by non-profit organizations for communicating with public. Contribution of this work is the analysis of making use of internet in non-profit organizations within the Zlín region; extremely substantial fact is whether they up-date their internet pages according to their needs and what level these pages are. The basis for elaborating the analysis is a questionnaire survey supported by information provided by representatives of non-profit organizations themselves. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10682
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account