Marekting a marketingové komunikace Dejvického divadla
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marekting a marketingové komunikace Dejvického divadla |
Author: |
Volavá, Zuzana
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a marketingové komunikace Dej-vického divadla. Nejprve se věnuji základním teoretickým poznatkům problémové oblasti - marketingu v kultuře a poté marketingu a marketingovým komunikacím v divadle a je-jich specifikám. Dále popisuji základní charakteristiky vybraného divadla. Na základě získaných informací je sestavena marketingová strategie v DD, marketingový mix, S.W.O.T analýza, a na zá-kladě dotazníku marketingový výzkum, který slouží jako podklad pro další hypotézy. Poté formuluji vlastní návrhy na změnu v marketingu a marketingové komunikaci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8209
|
Date:
|
2009-05-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
10541
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account