Mechanismy zvládání zátěžových situací ve škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mechanismy zvládání zátěžových situací ve škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Poledňová, Ivana
dc.contributor.author Vávra, František
dc.date.accessioned 2010-07-17T10:27:36Z
dc.date.available 2010-07-17T10:27:36Z
dc.date.issued 2009-04-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8201
dc.description.abstract Bakalářská práce se věnuje otázce mechanismů zvládání zátěžových situací u žáků. Teoretická část podává obecné informace o pojmech stres a zátěžová situace. Dále zpracovává téma strategií zvládání zátěžových situací. Empirická část zjišťuje do jakých situací se žáci nejčastěji dostávají. Otázkou výzkumu je způsob zvládání zátěžových situací žákem. Šetření bylo provedeno formou dotazníku. Dotazování se zúčastnilo celkem 99 respondentů ve věku 14-15 let. cs
dc.format 58 s. cs
dc.format.extent 608161 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject pubescent cs
dc.subject stres cs
dc.subject zátěžová situace cs
dc.subject coping cs
dc.subject copingové strategie cs
dc.subject pubescent en
dc.subject stress en
dc.subject stress situations en
dc.subject coping en
dc.subject coping strategy en
dc.title Mechanismy zvládání zátěžových situací ve škole cs
dc.title.alternative Mechamism managing stress situations at school en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dolák, Antonín
dc.date.accepted 2009-06-17
dc.description.abstract-translated Bachelor's thesis deals with the issue of mechanisms for managing stress situations for pupils. The theoretical part gives general information on the concept of stress and stress situations.Furthermore, the topic of strategies, management processes load situations. Empirical section identifies situations in which pupils receive most often. Research question is how pupil cope with stress situations.The investigation was carried out by means of a questionnaire. Interview was attended by 99 of respondents aged 14-15 years. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1016202
dc.date.assigned 2008-04-30
utb.result.grade B
local.subject děti staršího školního věku cs
local.subject zvládání stresu cs
local.subject teen-agers en
local.subject stress management en


Files in this item

Files Size Format View
vávra_2009_bp.pdf 593.9Kb PDF View/Open
vávra_2009_vp.doc 70.22Kb Microsoft Word View/Open
vávra_2009_op.doc 66.22Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account