Návrh propagačního mixu firmy UINFO, spol. s r. o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh propagačního mixu firmy UINFO, spol. s r. o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rajch, Miroslav
dc.contributor.author Dufková, Kateřina
dc.date.accessioned 2010-07-17T10:26:55Z
dc.date.available 2010-07-17T10:26:55Z
dc.date.issued 2008-12-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8198
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o propagaci, plánování a analyzování propagačního mixu a o rozpočtu propagačního mixu. Po teoretické části následuje charakteristika podniku a přehled činnosti firmy. V analytické části je řešen problém nedostatečných propagačních aktivit podniku a podrobný návrh propagačního mixu, který je pro podnik vhodný i vzhledem k jeho aktuální finanční situaci. Propagační mix obsahuje i reálný rozpočet a časový harmonogram na jeden rok. Návrh propagačních aktivit zohledňuje konkurenční podniky i oblastní umístění podniku. Tento mix je komplexní a použitelný v současných ekonomických podmínkách. cs
dc.format 70 s. cs
dc.format.extent 658500 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject analýza SWOT cs
dc.subject harmonogram cs
dc.subject internet cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject inovace cs
dc.subject média cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject plánování cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject propagace cs
dc.subject přímý prodej cs
dc.subject public relations cs
dc.subject reklama cs
dc.subject rozpočet cs
dc.subject strategie cs
dc.subject analyse SWOT en
dc.subject harmonogram en
dc.subject internet en
dc.subject communication en
dc.subject innovation en
dc.subject media en
dc.subject personal selling en
dc.subject planning en
dc.subject sales promotions en
dc.subject propagation en
dc.subject direct sale en
dc.subject public relations en
dc.subject advertising en
dc.subject calculation en
dc.subject strategy en
dc.title Návrh propagačního mixu firmy UINFO, spol. s r. o. cs
dc.title.alternative Proposal for promotional mix of company UINFO, Ltd en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2009-01-12
dc.description.abstract-translated This bachelor work deals about propagation, planning and analyzing advertising mix and calculation of advertising mix. After theoretic part follows characteristic of company and abstract activities of company. Analytic part is about solution problem of poor propagation activities of company and full proposal advertising mix, which is acceptable for company with regard to actual financial situation. Advertising mix contains real calculation and time harmonogram for one year. Project of propagation activities make provision for competiti-on companies and regional place of company. This mix is complete and applicable in the present economics conditions. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 10372
dc.date.assigned 2008-10-10
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
dufková_2009_bp.pdf 643.0Kb PDF View/Open
dufková_2009_vp.doc 42.5Kb Microsoft Word View/Open
dufková_2009_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account