Má Hradec Králové co nabídnout návštěvníkům
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Štěpán, Jaroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T14:32:49Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T14:32:49Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/815
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce si klade za cíl provést průzkum současných kulturně společenských aktivit na pozadí kulturního a historického vývoje tak významného urbanistického centra, jakým bezesporu Hradec Králové byl v minulosti, zůstává v současnosti a zcela jistě bude i dále. Na základě zpracovaného přehledu kulturně společenského dění byla provedena analytická část práce zabývající se podrobným přehledem všech turisticky významných akcí a zodpovídající otázku, položenou v názvu práce. Na základě analytické části je pak provedena vlastní projektová část zabývající se identifikací potenciálu (nepokrytých míst) současných aktivit. Byl proveden průzkum veřejného mínění pomocí dotazníkové akce a jako možná atraktivní součást kulturního života určena užší spolupráce města s armádou ČR, jmenovitě pak posádkovou hudbou letectva v Hradci Králové. |
cs |
dc.format |
90 s., 5 s. obr. priloh |
cs |
dc.format.extent |
5577696 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
turismus
|
cs |
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
Hradec Králové
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
Hradec Králové
|
en |
dc.title |
Má Hradec Králové co nabídnout návštěvníkům |
cs |
dc.title.alternative |
Has city of Hradec Králové anything to offer to visitors ? |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zavřelová, Veronika |
|
dc.date.accepted |
2006-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of thesis is to carry out the survey of contemporary cultural activities connected with town Hradec Králové. The first part of the thesis summarizes the fundamental principles of marketing and tourism. The scope of both theories are focused on town and its life. The analytical part of the thesis is based on this survey. This part of work is dealing with all important travell activities and answer the question "Has the city of Hradec Králové anything to offer to visitors ?" which is the real topic of thesis. The identified potential of cultural activities was discovered in the last part of the thesis. The special opinion poll was conducted to identify the potential of cooperation between Army Orchestra based in town and Hradec Králové and several possible orchestral projects were proposed. The integral compound of the proposed projects are the marketing analysis and projected implementation procedure. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2800
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account