Využití marketingového mixu pro zvýšení atraktivnosti ZOO Zlín
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Vašendová, Marta
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T09:28:59Z |
|
dc.date.available |
2019-05-22T23:00:10Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8099
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu v příspěvkové organizaci ZOO Zlín. Skládá se ze dvou částí. Teoretická část je vypracována na základě dostupné literatury o cestovním ruchu a marketingu. Praktická část obsahuje analýzu současného stavu příspěvkové organizace ZOO Zlín a pokračuje SWOT a PEST analýzou této organi-zace. Na základě provedených analýz následují návrhy a doporučení, které jsou poté podrobeny rizikové a nákladové analýze. |
cs |
dc.format |
78 s., 12 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
4739917 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2019 |
|
dc.subject |
Cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
zoo
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Tourist trade
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
zoo
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.title |
Využití marketingového mixu pro zvýšení atraktivnosti ZOO Zlín |
cs |
dc.title.alternative |
The use of marketing mix for the increase attractiveness of the ZOO Zlín. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Paštěková, Ludmila |
|
dc.date.accepted |
2009-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the marketing mix analysis in The ZOO Zlín allowance organization. The thesis consists of two parts. The theoretical part is based on available literature of tourist trade and marketing. The practical part contains the present state analy-sis of The ZOO Zlín allowance organization, followed by the SWOT and PEST analysis in this organization. On the basis of analysis followed by suggestions and recommendations, which are then subject to risk and cost analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
11772
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-16 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account