Výchova a zvdělávání dětí s autismem
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Včelařová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Vojtěchová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T09:27:55Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T09:27:55Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8097
|
|
dc.description.abstract |
Práce "Výchova a vzdělávání dětí s autismem" je tvořena částí teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá stručným vymezením základních pojmů. Ovšem hlavním cílem této práce je nastínit zvláštnosti v projevech dětí s autismem, jejich výchovu a možnosti vzdělávání. Praktická část se opírá o kvalitativní výzkum se zaměřením na rodinu vychovávající takto postižené dítě, zejména na proměnu takové rodiny z pohledu matky. Výzkum vychází z metody rozhovoru s matkami autistických dětí. |
cs |
dc.format |
70 s., 7 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1491850 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
autismus
|
cs |
dc.subject |
poruchy autistického spektra
|
cs |
dc.subject |
léčba
|
cs |
dc.subject |
intervence
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
Autism
|
en |
dc.subject |
Autistic Spectrum Disorders
|
en |
dc.subject |
Treatment
|
en |
dc.subject |
Intervetions
|
en |
dc.subject |
Family
|
en |
dc.subject |
Training
|
en |
dc.subject |
Education
|
en |
dc.title |
Výchova a zvdělávání dětí s autismem |
cs |
dc.title.alternative |
Upbringing and education of children with Autism |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Marášková, Ivana |
|
dc.date.accepted |
2009-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work "Training and education of children with Autism" consists of theoretical and practical parts. The theoretical part deals with a brief definition of basic concepts. However, the main goal of this work is to outline the particularities of the manifestations of autistic children, their upbringing and education. The practical part is based on qualitative research with a focus on fostering of family as follows disabled child, in particular the transformation of such families from the perspective of mothers. Research methods based on a interview with mothers of autistic children. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
11650
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-16 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account