Projekt strategie firmy Plastika a.s. Kroměříž v kontextu s rychle rostoucí čínskou ekonomikou
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kloudová, Jitka
|
|
dc.contributor.author |
Božková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T14:29:48Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T14:29:48Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/808
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce zjišťuje konkurenceschopnost firmy PLASTIKA a.s. z pohledu dynamic-ky rostoucího čínského trhu. V teoretické části se nejprve zabýváme zhodnocením Číny a jejího hospodářského vývoje a sumarizujeme její komparativní výhody. V druhé části tedy praktické, provádíme analýzu nejvýznamnějších faktorů, které vedly k přesunu textilní výroby do Číny. Dále se zabýváme analýzou výrobkové řady firmy PLASTIKA a.s. Poté tuto řadu srovnáváme s výrobky textilního průmyslu z pohledu pře-sunu výroby do Číny. Na závěr jsme navrhly výrobkovou strategii firmy PLASTIKA a.s. |
cs |
dc.format |
68 |
cs |
dc.format.extent |
2234016 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
plastika
|
cs |
dc.subject |
plastikářský průmysl
|
cs |
dc.subject |
Čína
|
cs |
dc.subject |
hospodářský rozvoj Číny
|
cs |
dc.subject |
plastic
|
en |
dc.subject |
plastical industry
|
en |
dc.subject |
China
|
en |
dc.subject |
China economic process
|
en |
dc.title |
Projekt strategie firmy Plastika a.s. Kroměříž v kontextu s rychle rostoucí čínskou ekonomikou |
cs |
dc.title.alternative |
Project of strategy Plastika Inc. Kroměříž company in the context of quickly enlarge china economics |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jašek, Petr |
|
dc.date.accepted |
2006-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Master thesis locates competitive advantage of company PLASTIKA Inc. of view dynamicaly growing chines market. In the teoretical part we are dealing with evalution China and thier economic process and summarise their comparative advantages. In the second part, practicl we analyse the most significant elements, which faces to the moved textil production to China. Then we analyse the products lines of company PLASTIKA. Then we confront the products line with products of textil industry of view the moving production to China. In the end we propose the product strategy of the compeny PLASTIKA Inc. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3780
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account