dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Honzek, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T09:24:27Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T09:24:27Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8089
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je blíže seznámit čtenáře se základy a problematikou event marketingu. Definovat event marketingové cíle a poskytnout dostatečné informace k plné-mu pochopení tématu. V první části své práce se zaměřuji na teorii event marketingu, jeho význam a začlenění do komunikačního mixu. Druhá část nabízí pohled na event marketing z praxe. Bylo zvoleno, popsáno a okrajově zhodnoceno několik eventů. Součástí práce je dotazníkové šetření na jeden event, který byl vybrán a analyzován ze tří pohledů, cílových skupin, a to z pohledu zadavatele, pořadatele a účastníka (široké veřejnosti). Z tohoto prů-zkumu lze také vyhodnotit efektivitu event marketingu. Práce slouží k teoretickému vysvětlení pojmu "event marketing" a jeho praktického začle-nění do komunikačního mixu. |
cs |
dc.format |
68 s., 12 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
4551007 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Event marketing
|
cs |
dc.subject |
event
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
vyhodnocení
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
Event marketing
|
en |
dc.subject |
event
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
questionnaire inquiry
|
en |
dc.subject |
evaluation
|
en |
dc.subject |
propagation
|
en |
dc.title |
Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu |
cs |
dc.title.alternative |
Event marketing and his place in communication mix |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Podlešák, Petr |
|
dc.date.accepted |
2009-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
A purpose of this bachelor work is to acquaint readers with problems and principles of the event marketing. I define aims of the event marketing and give sufficient information for an understanding of the theme. In a first part I want to target my work at a theory of the event marketing, its meaning and incorporation into a communication mix. Second part gives a view of the event marketing by practice. Several events were selected, described and marginally evaluated. One part of my work is a survey by questionnaires about one event that was chosen and analyzed from 3 point of view by target groups - submitter, organizer and participant (general public). From this survey we can also evaluate effectiveness of the event marketing. The work is useful for theoretic explanation of the term "event marketing'q and its practical incorporation into communication mix. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10504
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
E |
|