dc.contributor.advisor |
Dvořáčková, Markéta
|
|
dc.contributor.author |
Zalabáková, Karolína
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T09:22:21Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T09:22:21Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8084
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá narativními prvky ve videoklipu. Snaží se odpově-dět na otázku, zda je videoklip divákovi schopen zprostředkovat zážitek založený na vyprávění příběhu. První část práce zkoumá vývoj žánru, fenomén hudební televize, propagační funkci videoklipu a po-sun videoklipu z nesamostatného žánru k primárnímu médiu. U vybraných videoklipů (Daft Punk: Revolution 909, 1998, režie: Ro-man Coppola. Cibo Matto: Sugar Water, 1996, režie: Michel Gondry. Pulp: Disco 2000, 1995, režie: Pedro Romhany 1995) budou analyzo-vány jejich narativní struktury a použité prostředky jejich formální stránky. |
cs |
dc.format |
63s., 15 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2536334 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
videoklip
|
cs |
dc.subject |
hudba
|
cs |
dc.subject |
příběh
|
cs |
dc.subject |
hudební televize
|
cs |
dc.subject |
MTV
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
scénář
|
cs |
dc.subject |
režie
|
cs |
dc.subject |
band-vidéo
|
en |
dc.subject |
music
|
en |
dc.subject |
video
|
en |
dc.subject |
télévision musicale
|
en |
dc.subject |
MTV
|
en |
dc.subject |
fonction promotionnelle
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
metteur en scčne
|
en |
dc.title |
1. Narativní prvky ve videoklipu. 2. Scénář ke třem epizodám pro tři krátké televizní formáty. |
cs |
dc.title.alternative |
1. Narrative components of music videos. 2. Script of three episodes of three short television sitcoms. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gindl-Tatárová, Zuzana |
|
dc.contributor.referee |
Janíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2009-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
La th\'ese traite les éléments narratifs d'une band-vidéo. Elle tente \'a donner des réponses \'a la question posée, si la bande-vidéo est en mesure de traduire la chose vécue par l'intermédiaire de la narra-tion d'une histoire. La premi\'ere partie de la thčse enquete sur l'évolution du genre, phénom\'ene de la télévision musicale, fonc-tion promotionnelle de la bande-vidéo ainsi que l'avancement de la bande-vidéo en tant que genre dépendent vers le média primaire. Les structures narratives et mise en oeuvre des moyens formels seront analysées chez les bandes-vidéo selectionnées. (Daft Punk: Revolution 909, 1998, metteur en sc\'ene: Roman Coppola. Cibo Matto: Sugar Wa-ter, 1996, metteur en sc\'ene: Michel Gondry. Pulp: Disco 2000, 1995, metteur en scčne: Pedro Romhany 1995). |
en |
dc.description.department |
Ústav produktového designu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/186
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Fine Arts |
en |
dc.identifier.stag |
13185
|
|
dc.date.assigned |
2008-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|