dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Mrvová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T09:19:46Z |
|
dc.date.available |
2016-05-27T23:00:24Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8078
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce na téma Trh šumivých nápojů v ČR z pohledu marketingového výzkumu rozebere konkrétní výzkumy trhu šumivých nápojů a výzkumy značky Dorato, realizované v letech 2006 a 2007 pro společnost Soare sekt a.s. Cílem není obsáhnout popis celého trhu šumivých nápojů a rozbor všech typů marketingových výzkumů, ale konkrétní aplikace výzkumu, jeho interpretace v praxi a jeho dopad. Zároveň budu analyzovat vhodnost některých typů výzkumů pro řešení marketingových úkolů. |
cs |
dc.format |
|
cs |
dc.format.extent |
2336737 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2016 |
|
dc.subject |
trh šumivých nápojů
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
Soare sekt
|
cs |
dc.subject |
Dorato
|
cs |
dc.subject |
market of sparkling wines
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.subject |
quantitative research
|
en |
dc.subject |
Soare sekt
|
en |
dc.subject |
Dorato
|
en |
dc.title |
Trh šumivých nápojů v ČR z pohledu marketingového výzkumu |
cs |
dc.title.alternative |
Czech market of sparkling beverages in term of marketing research |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2009-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor project Market of sparkling wines from the marketing research point of view will deal with concrete researches of the sparkling wines and with researches of the brand Dorato, which were done in 2006 and 2007 for the company Soare sekt a.s. The main goal is not to describe whole market of sparkling wines and analyse of all types of marketing research, but a concrete application of the research, interpretation in practical life and its impact. I would like to also analyse some types of marketing research for resolutions of marketing impositions. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10677
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
B |
|