dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Drábková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T09:03:52Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:49:48Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8042
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této diplomové práce je marketingový plán společnosti Impromat Klima na ná-sledující období. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, která se potom dělí na analytickou a projektovou část. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky o marketingovém plánování z dostupných literárních zdrojů. V analytické části je uvedena charakteristika společnosti, zhodnoceno ekonomické okolí firmy pomocí STEP analýzy a Porterova modelu, dále je zde zpracována SWOT analýza, BCG matice a současný marke-tingový mix firmy. V projektové části jsou stanoveny marketingové cíle, které jsou rozpra-covány v jednotlivých akčních programech. Na závěr je vypočítán rozpočet celkového pro-jektu, který je následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze. Nezapomíná se ani na nutnou kontrolu. |
cs |
dc.format |
97 |
cs |
dc.format.extent |
13288320 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2011 |
|
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
makrookolí
|
cs |
dc.subject |
mikrookolí
|
cs |
dc.subject |
STEP analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterův model
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
BCG matice
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
rozpočet
|
cs |
dc.subject |
nákladová analýza
|
cs |
dc.subject |
časová analýza
|
cs |
dc.subject |
riziková analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
makroeconomic and microeconomic environs
|
en |
dc.subject |
STEP analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's model
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
BCG model
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
budget
|
en |
dc.subject |
cost analysis
|
en |
dc.subject |
time analysis
|
en |
dc.subject |
risk analysis
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového plánu firmy Impromat Klima spol. s r. o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of marketing plan of company Impromat Klima Ltd. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Trlica, Jan |
|
dc.date.accepted |
2009-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this diploma work is the marketing plan of the company Impromat Klima for the following time period. The work is divided into theoretical and practical part which is further divided into analytic and project part. In the theoretical part there are processed the theoretic information about the marketing planning from available literary sources. In the analytic part is introduced the company, evaluated the economic environs of the company by STEP analysis and Porter's model. Further there is processed SWOT analysis, BCG model and the present marketing mix of the company. In the project part there are deter-mined the marketing objectives which are developed into separate action programs. In the end there is a budget calculation of the whole project which is afterwards submitted to the cost, time and risk analysis. The control is also taken into account. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
11022
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|