dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Štalmachová, Sylva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T08:53:40Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T08:53:40Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8019
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce bylo zjistit, jaké komunikační nástroje ke své prezentaci využívá Canisterapeutické centrum Zlín a zda má široká veřejnost povědomí o to, že se toto cent-rum ve městě nachází a své služby poskytuje zdarma. Teoretická část diplomové práce se opírá o odbornou literaturu, která se zabývá problematikou sociálního marketingu a sociální reklamy. Dále pak diplomová práce vychází z materiálů vztahujících se k problematice canisterapie a jejího využití v praxi. Praktická část diplomové práce je založena na infor-macích o Canisterapeutickém centru Zlín, jeho aktivitách a současné komunikační strategii. Další částí je dotazníkové šetření, díky kterému bylo zjištěno, jaké povědomí o existenci a aktivitách centra široká veřejnost má. Na základě vyhodnocení výzkumné sondy byla navr-žena účelná kampaň, která by povědomí veřejnosti měla ještě zvýšit. |
cs |
dc.format |
86 s., 4 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1551500 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Canisterapie
|
cs |
dc.subject |
veřejnost
|
cs |
dc.subject |
komunikační nástroje
|
cs |
dc.subject |
problematika
|
cs |
dc.subject |
kampaň
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
sociální kampaň
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
vyhodnocení
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
canistherapy
|
en |
dc.subject |
general public
|
en |
dc.subject |
communication tools
|
en |
dc.subject |
issue
|
en |
dc.subject |
campaign
|
en |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
social campaign
|
en |
dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
dc.subject |
evaluations of research
|
en |
dc.subject |
communications strategy
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie Canisterapeutického centra Zlín |
cs |
dc.title.alternative |
Communications strategy of Canistherapy centre in Zlin |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2009-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of thesis was to find out what kind of communication tools uses The Canistherapic Center Zlín for its presentation and if the general public has awareness of the fact that this center is located in the city and its services provides for free. The theoretical part of the thesis is based on professional literature, which deals with social marketing and social ad-vertising. The thesis is based also on materials connected with the canistherapy issue, and its use in practice. The practical part of the thesis is based on information about The Ca-nistherapic Center Zlín, its activities and its contemporary communication strategy. Ano-ther part is a questionnaire survey owing which was found what is the awareness of the existence and activities of the center of general public. Based on the evaluation of research was probed the proposed effective campaign that which should more incerease the aware-ness of general public. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10581
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
B |
|