Kompetence výchovného poradce na základní škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Sýkora, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Ivan, Miloslav
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T14:26:34Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T14:26:34Z |
|
dc.date.issued |
2006-04-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/800
|
|
dc.description.abstract |
Práce je zaměřena na přehled pravomocí, kompetencí a spolupráce výchovného poradce na základní škole. Má ukázat na možnosti manévrovacího prostoru při poradenské komunikaci a činnosti ve spolupráci s dalšími kompetentními institucemi pro harmonický rozvoj školní generace. Využití projekčních metod a nových poznatků v poradenské činnosti. |
cs |
dc.format |
49 s. |
cs |
dc.format.extent |
320813 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
psychometrické metody
|
cs |
dc.subject |
sebepojetí
|
cs |
dc.subject |
profesní volba
|
cs |
dc.subject |
pedagogická diagnostika
|
cs |
dc.subject |
sociální rozvoj
|
cs |
dc.subject |
socio-kulturní prostředí
|
cs |
dc.subject |
psycho-metric methods
|
en |
dc.subject |
self-conception
|
en |
dc.subject |
profession choice
|
en |
dc.subject |
pedagogical diagnostics
|
en |
dc.subject |
social development
|
en |
dc.subject |
socio-cultural environment
|
en |
dc.title |
Kompetence výchovného poradce na základní škole |
cs |
dc.title.alternative |
The competences of educational advisors at primary schools |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Nevoránek, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2006-06-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on the overview of educational consultant's competencies, powers and cooperation at the basic school. It shall show the possibilities of the political space within the consultancy communication and activities in the cooperation with other competent institutions for harmonic school generation development. The usage of projection methods and new facts in consultancy activities. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
|
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
4440
|
|
dc.date.assigned |
2005-04-15 |
|
utb.result.grade |
D |
|
local.subject |
výchovní poradci
|
cs |
local.subject |
educational counselors
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account