Analýza postupu přípravy eventu firmy INREMA, s.r.o. s následným hodnocením úspěšnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Čuprová, Romana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T08:46:52Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T08:46:52Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8003
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se věnuje tématu event marketingu, netradičním nástroji marketingové komunikace. V teoretické části se práce zabývá emocemi, jež jsou nedílnou součástí event marketingu, charakteristikou samotného event marketingu a její interakcí s ostatními nástroji komunikačního mixu. Teoretická část je dále doplněna o charakteristiku reklamních agentur. V praktické části se práce zabývá rozborem již uskutečněné event marketingové akce realizované reklamní agenturou. V samém závěru jsou předloženy návrhy a doporučení. |
cs |
dc.format |
59 s., 7 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1545504 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
emoce
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
reklamní agentura
|
cs |
dc.subject |
emotion
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
advertising agency
|
en |
dc.title |
Analýza postupu přípravy eventu firmy INREMA, s.r.o. s následným hodnocením úspěšnosti |
cs |
dc.title.alternative |
The analysis procedure of event INREMA, s.r.o. with subsequent evaluation of success |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Odložil, Jan |
|
dc.date.accepted |
2009-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work is attended to event marketing, innovative tool of marketing communication. The theorerical part is about emotions, which are integral part of event marketing, characteristics of event marketing and its interaction with tools of communication mix. The theoretical part is closed by characteristics of advertising agency. The practical part includes by analysis of accomplished event marketing action, which was realized by advertising agency. Proposals and recommendations are submited at the ending of work. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
11826
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-16 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account