dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Malochová, Vendula
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T08:45:14Z |
|
dc.date.available |
2014-05-13T23:00:23Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7999
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce na téma Věrnostní programy - efektivní nástroj podpory prodeje? se zabývá pohledem na věrnostní programy jako nástroj komunikace používaný k posílení loajality zákazníků vůči značkám. Cílem je zjistit, zda je opravdu efektivní a zda zákazníci, kteří se stávají členy takových věrnostních programů, jsou opravdu loajální nebo je pro ně členství pouhou zábavou či dokonce o svém členství téměř neví. V praktické části se budu zabývat po provedení dotazníkového šetření analýzou dat, která má za cíl ukázat právě informace potřebné pro samotné posouzení efektivity věrnostních programů a z části i nastínit, kdo vlastně účastníci věrnostních programů jsou. |
cs |
dc.format |
77 s., 9 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2373495 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014 |
|
dc.subject |
Věrnostní program
|
cs |
dc.subject |
loajalita
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
efektivita věrnostních programů
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
Loyalty program
|
en |
dc.subject |
Loyalty
|
en |
dc.subject |
Sales promotion
|
en |
dc.subject |
Effectivity of Loyalty programs
|
en |
dc.subject |
Motivation
|
en |
dc.title |
Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje? |
cs |
dc.title.alternative |
Loyalty program - effective sales promotion tool? |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Raimondová, Luďka |
|
dc.date.accepted |
2009-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor project "Loyalty programs - an effective sales promotion tool?" analyzes the use of loyalty programs as a tool of communication used for strengthening customers' loyalty toward brands. The aim of the project is to determine how effective these programs really are, and if customers who are members of these loyalty programs are actually loyal, or if they are members just for entertainment purposes. I will also take into account those customer members who have forgotten they are members of certain loyalty programs and the reasons for these circumstances. In the practise section of the project I will discuss the effectiveness of such programs in dependence on the research and I will analyze obtained data and show the results essential for the loyalty programs assessment. I will also outline the members of such loyalty programs, including common characteristics and effectiveness of loyalty programs on certain types of people. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10671
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|