dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Vítek Měsíčková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T08:43:24Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T08:43:24Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7993
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace ve společnosti Bosch Rexroth, spol. s r.o. ve vztahu k její konkurenceschopnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních pojmů marketingu. Dále jsou vysvětleny pojmy konkurence, konkurenceschopnost a také část zaměřená na marketingovou komunikaci a přiblížení nových trendů poslední doby. Praktická část obsahuje představení společnosti a analýzy ukazující její pozici na trhu. Jedná se o analýzu SWOT, Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil a PEST analýzu. Na základě analýzy současného stavu marketingové komunikace, jež je taktéž obsažena v analytické části, jsou navržena zlepšení využití marketingové komunikace v Bosch Rexroth, spol. s r.o. pro zvýšení její konkurenceschopnosti. Na závěr jsou navržená doporučení podrobena nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
63 s., 5 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1570975 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce není přístupná |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
the marketing communication
|
en |
dc.subject |
the competitive advantage
|
en |
dc.subject |
Porter's 5 Forces
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Bosch Rexroth, spol. s r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Utilization of marketing communication to increase the competitive advantage of the company Bosch Rexroth, spol. s r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kapitánik, Petr |
|
dc.date.accepted |
2009-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor thesis deals with analyzing marketing communication relating to the competitive advantage of the company Bosch Rexroth, spol. s r.o. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part is targeted to the explanation of basic definitions of the marketing. Further, there are explained the definitions of the competition, the competitive advantage and also the part relating to the marketing communication and new trends of the recent time. The practical part includes the introduction of the company and the analysis reflected the market position. It is the SWOT analysis, the Porter's 5 Forces and the PEST analysis. Based on the contemporary situation of the marketing communication that is also included in the analytic part there are proposed some improvements of usage of the marketing communication to increase the competitive advantage of Bosch Rexroth, spol. s r.o. At the end, the proposed improvements are put under control cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
11619
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-16 |
|
utb.result.grade |
B |
|