dc.contributor.advisor |
Svoboda, Václav
|
|
dc.contributor.author |
Poláková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T08:31:01Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T08:31:01Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7974
|
|
dc.description.abstract |
Práce aplikuje teoretické poznatky z oblasti public relations do praxe. Zabývá se světem obchodu a marketingu, v mém případě se nesoustředí na profit, nýbrž prioritou číslo jedna je orientace na zákazníka. Vypovídá o důležitosti společenské odpovědnosti firmy, která je důležitou podstatou podnikání. Společnost Starbucks vytváří novou kulturu, nový životní styl, který se odvíjí od prvků jedinečné korporátní identity. Má velmi dobře propracované PR aktivity, které se podílí na pozitivní image společnosti. Obsah práce má čtenáři přiblížit pozadí společnosti, která byla vybudována na zelené louce a dnes patří k fenoménům v oblasti kávy. |
cs |
dc.format |
67 s. |
cs |
dc.format.extent |
1273310 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Public relations
|
cs |
dc.subject |
Media relations
|
cs |
dc.subject |
Corporate Identity
|
cs |
dc.subject |
Corporate social responsibility
|
cs |
dc.subject |
Public relations
|
en |
dc.subject |
Media relations
|
en |
dc.subject |
Corporate Identity
|
en |
dc.subject |
Corporate social responsibility
|
en |
dc.title |
PR strategie společnosti Starbucks |
cs |
dc.title.alternative |
Starbucks PR strategy |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2009-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
My work is applying theoretical base knowledge to practical use. It shows business and marketing world, in my case the priority is not the profit but customer orientation. It speaks about added values of corporate social responsibility programme. Starbucks corporation makes new culture, new life style which comes from unique elements of corporate identity. Company has carefully worked out PR activities which participate in positive company image. Contain of this work should approach company background which has been built on a green field and belongs to phenomenon in gastronomic sphere. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10528
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
C |
|