Reklamní kampaň firmy BOTTLING PRINTING

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reklamní kampaň firmy BOTTLING PRINTING

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kosinová, Lenka
dc.contributor.author Páleníková, Táňa
dc.date.accessioned 2010-07-17T08:16:49Z
dc.date.available 2010-07-17T08:16:49Z
dc.date.issued 2009-04-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7940
dc.description.abstract Jako téma své bakalářské práce jsem si zvolila Reklamní kampaň firmy Bottling Printing. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. Teoretická část této práce obsahuje rešerši odborné literatury z oblasti funkce marketingu, komunikačního mixu a reklamy. V praktické části práce je představena firma Bottling Printing, představen výrobek I-MARK SX 32 a navržena reklamní kampaň soustředěná na tento výrobek. Plán reklamní kampaně obsahuje návrh takových propagačních prostředků, které usnadní proniknutí k cílové skupině. cs
dc.format 49 s. cs
dc.format.extent 173958 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject reklamní kampaň cs
dc.subject roadshow cs
dc.subject communication mix en
dc.subject advertisement en
dc.subject advertisement campaign en
dc.subject roadshow en
dc.title Reklamní kampaň firmy BOTTLING PRINTING cs
dc.title.alternative Advertising campaing company Bottling Printing en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2009-05-27
dc.description.abstract-translated As the subjekt of my bachalor's thesis I chose Advertisement campaign of Bottling Printing. The thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part of this work contains research in literature describing notions of marketing, communication mix and advertisement. In practical part the Bottling Printing company is introduced, and introduced product I-MARK SX 32 and offer advertisement compaingn concentrated on this product. The plan of this advertising campaign contains the promotion elements that ease to penetrate to targeted segment. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 10427
dc.date.assigned 2009-02-24
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
páleníková_2009_bp.pdf 169.8Kb PDF View/Open
páleníková_2009_vp.doc 1.735Mb Microsoft Word View/Open
páleníková_2009_op.zip 17.47Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account