dc.contributor.advisor |
Kočí, Roman
|
|
dc.contributor.author |
Macán, Zbyšek
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T07:58:41Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T07:58:41Z |
|
dc.date.issued |
2009-03-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7914
|
|
dc.description.abstract |
Ve své diplomové práci na téma ?Dopravní chování a výchova ze sociálně pedagogického hlediska? jsem se pokusil v teoretické části shrnout a konkretizovat jednoduchou formou problematiku dopravní výchovy. Poukázat na její rozsáhlost a složitost, zejména pak na nutnost věnovat se přípravě dětí, aby mohly v prostředí, se kterým se každodenně setkávají, bezpečně chodit a jezdit na kole. V neposlední řadě, aby přiměřeně získaly i některé další vědomosti a dovednosti, které budou později a ve stále větší míře potřebovat. V praktické části jsem provedl výzkum ke zjištění úrovně dopravní výchovy na základních školách na okrese Plzeň-jih, chování žáků těchto škol v dopravním prostředí při přecházení na přechodu pro chodce před školou. |
cs |
dc.format |
84 |
cs |
dc.format.extent |
1752288 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
děti
|
cs |
dc.subject |
mládež
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
dopravní výchova
|
cs |
dc.subject |
účastník silničního provozu
|
cs |
dc.subject |
chodec
|
cs |
dc.subject |
cyklista
|
cs |
dc.subject |
children
|
en |
dc.subject |
youth
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
traffic education
|
en |
dc.subject |
traffic participant
|
en |
dc.subject |
pedestrian
|
en |
dc.subject |
cyclist
|
en |
dc.title |
Dopravní chování a výchova ze sociálně pedagogického hlediska |
cs |
dc.title.alternative |
Concerns traffic behaviour and education from the social and pedagogical point of view |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Knotová, Dana |
|
dc.date.accepted |
2009-05-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
This graduation thesis concerns traffic behaviour and education from the social and pedagogical point of view. In the theoretical part, I tried to summarize and concretize problems with traffic education. I reffered to its extensiveness and complexity, but primarily to the necessity of paying attention to children and their traffic education. In the practical part, I described my research of the traffic behaviour of pupils in southern Pilsen primary schools, particularly while utilizing crosswalks in the vicinity of their schools. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/157
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1015931
|
|
dc.date.assigned |
2007-11-30 |
|
utb.result.grade |
D |
|