Výzkumná sonda procesu schvalování hypotečních úvěrů a jako součást procesu zdokonalení služeb
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bubeníková, Michaela
|
|
dc.contributor.author |
Bořutová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T07:54:11Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T07:54:11Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7902
|
|
dc.description.abstract |
Práce bude obsahovat popis úvěrů banky se zaměřením na hypoteční úvěry. Bude popsán celkový proces schvalování a čerpání hypotečních úvěrů, povinnosti jednotlivých útvarů při zpracování HÚ v Raiffeisenbank. Z dotazníkového šetření bude zjištěno, zda jsou zákazníci spokojeni s rychlostí schvalování HÚ, s jednáním pracovníků banky, a zda by danou banku doporučili svým známým. Z odpovědí respondentů na jednotlivé otázky se pokusím vytvořit návrh na zlepšení stávajícího procesu a zdokonalení služeb. |
cs |
dc.format |
69 s., 3 s. priloh. |
cs |
dc.format.extent |
895644 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
banka
|
cs |
dc.subject |
hypoteční úvěr
|
cs |
dc.subject |
klient
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
Bank
|
en |
dc.subject |
mortgage loan
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
communications
|
en |
dc.title |
Výzkumná sonda procesu schvalování hypotečních úvěrů a jako součást procesu zdokonalení služeb |
cs |
dc.title.alternative |
Experimental sample of the process approval mortgage credit and as a part of the process improvement services |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vránová, Šárka |
|
dc.date.accepted |
2009-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work will include a description of Bank loans, with a focus on mortgage loans. It will describe the overall approval process and use of mortgage credit obligations of individual departments in processing HÚ the Raiffeisenbank. From questionnaire survey to determine whether customers are satisfied with the speed the approval of HU, with activities of banks, and whether the bank would recommend to your friends. The answers of respondents to each question I will try to create a proposal for improvements to the existing process and improvement of services. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13047
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-24 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account