Výzkumná sonda procesu schvalování hypotečních úvěrů a jako součást procesu zdokonalení služeb

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výzkumná sonda procesu schvalování hypotečních úvěrů a jako součást procesu zdokonalení služeb

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bubeníková, Michaela
dc.contributor.author Bořutová, Veronika
dc.date.accessioned 2010-07-17T07:54:11Z
dc.date.available 2010-07-17T07:54:11Z
dc.date.issued 2009-04-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7902
dc.description.abstract Práce bude obsahovat popis úvěrů banky se zaměřením na hypoteční úvěry. Bude popsán celkový proces schvalování a čerpání hypotečních úvěrů, povinnosti jednotlivých útvarů při zpracování HÚ v Raiffeisenbank. Z dotazníkového šetření bude zjištěno, zda jsou zákazníci spokojeni s rychlostí schvalování HÚ, s jednáním pracovníků banky, a zda by danou banku doporučili svým známým. Z odpovědí respondentů na jednotlivé otázky se pokusím vytvořit návrh na zlepšení stávajícího procesu a zdokonalení služeb. cs
dc.format 69 s., 3 s. priloh. cs
dc.format.extent 895644 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject banka cs
dc.subject hypoteční úvěr cs
dc.subject klient cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject Bank en
dc.subject mortgage loan en
dc.subject customer en
dc.subject marketing research en
dc.subject communications en
dc.title Výzkumná sonda procesu schvalování hypotečních úvěrů a jako součást procesu zdokonalení služeb cs
dc.title.alternative Experimental sample of the process approval mortgage credit and as a part of the process improvement services en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vránová, Šárka
dc.date.accepted 2009-05-25
dc.description.abstract-translated The work will include a description of Bank loans, with a focus on mortgage loans. It will describe the overall approval process and use of mortgage credit obligations of individual departments in processing HÚ the Raiffeisenbank. From questionnaire survey to determine whether customers are satisfied with the speed the approval of HU, with activities of banks, and whether the bank would recommend to your friends. The answers of respondents to each question I will try to create a proposal for improvements to the existing process and improvement of services. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13047
dc.date.assigned 2009-02-24
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
bořutová_2009_bp.pdf 874.6Kb PDF View/Open
bořutová_2009_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open
bořutová_2009_op.doc 49Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account