Podmíněnost výchovy a vzdělávání na 2. stupni ZŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Podmíněnost výchovy a vzdělávání na 2. stupni ZŠ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sýkora, Petr
dc.contributor.author Svobodová, Gerlinda
dc.date.accessioned 2010-07-13T14:23:44Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:03Z
dc.date.issued 2006-04-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/789
dc.description.abstract Práce je zaměřena na podmíněnost výchovy a vzdělávání na 2. stupni ZŠ. Je zde projevena snaha vidět výchovu především jako sociální jev v různých souvislostech. Tento výchovně vzdělávací proces se neobejde bez charakteristiky prostředí, v němž se nejčastěji popisované výchovné situace odehrávají. Tedy edukační prostředí školy a rodiny. cs
dc.format 46 s. cs
dc.format.extent 411642 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 12.04.2008
dc.subject Vzdělání cs
dc.subject výchova cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject klima školy cs
dc.subject třída cs
dc.subject rodina cs
dc.subject rodinné vztahy cs
dc.subject osobnost cs
dc.subject žák cs
dc.subject dítě cs
dc.subject problém cs
dc.subject zájmy cs
dc.subject učitel cs
dc.subject rodiče cs
dc.subject dědičnost cs
dc.subject volný čas cs
dc.subject Education en
dc.subject education en
dc.subject elementary school en
dc.subject climate school en
dc.subject classroom en
dc.subject family en
dc.subject relation en
dc.subject personality en
dc.subject pupil en
dc.subject child en
dc.subject problem en
dc.subject interest en
dc.subject teacher en
dc.subject parent en
dc.subject heredity en
dc.subject free time en
dc.title Podmíněnost výchovy a vzdělávání na 2. stupni ZŠ cs
dc.title.alternative The conditional character of education and upbringing at the second level of primary schools en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mazánková, Libuše
dc.date.accepted 2006-06-22
dc.description.abstract-translated The work is intent on an educational contingent at elementary school. There is the efort of understanding the educaton as a social phenomenon in all connections demonstrated in this work. This educational proces is not able to exist without the characteristic of a world in which the most often described situations také place. By that is especially ment the educational enviroment of school and a family. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth veřejné cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut cs
dc.thesis.degree-grantor en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 4413
dc.date.assigned 2005-04-15
utb.result.grade A
local.subject druhý stupeň základní školy cs
local.subject sociální aspekty cs
local.subject výchova a vzdělávání cs
local.subject secondary school en
local.subject social aspects en
local.subject education en


Files in this item

Files Size Format View
svobodová_2006_bp.pdf 401.9Kb PDF View/Open
svobodová_2006_op.doc 23Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account