Podmíněnost výchovy a vzdělávání na 2. stupni ZŠ
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Sýkora, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Svobodová, Gerlinda
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T14:23:44Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:03Z |
|
dc.date.issued |
2006-04-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/789
|
|
dc.description.abstract |
Práce je zaměřena na podmíněnost výchovy a vzdělávání na 2. stupni ZŠ. Je zde projevena snaha vidět výchovu především jako sociální jev v různých souvislostech. Tento výchovně vzdělávací proces se neobejde bez charakteristiky prostředí, v němž se nejčastěji popisované výchovné situace odehrávají. Tedy edukační prostředí školy a rodiny. |
cs |
dc.format |
46 s. |
cs |
dc.format.extent |
411642 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 12.04.2008 |
|
dc.subject |
Vzdělání
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
základní škola
|
cs |
dc.subject |
klima školy
|
cs |
dc.subject |
třída
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
rodinné vztahy
|
cs |
dc.subject |
osobnost
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
dítě
|
cs |
dc.subject |
problém
|
cs |
dc.subject |
zájmy
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
rodiče
|
cs |
dc.subject |
dědičnost
|
cs |
dc.subject |
volný čas
|
cs |
dc.subject |
Education
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
elementary school
|
en |
dc.subject |
climate school
|
en |
dc.subject |
classroom
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
relation
|
en |
dc.subject |
personality
|
en |
dc.subject |
pupil
|
en |
dc.subject |
child
|
en |
dc.subject |
problem
|
en |
dc.subject |
interest
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
parent
|
en |
dc.subject |
heredity
|
en |
dc.subject |
free time
|
en |
dc.title |
Podmíněnost výchovy a vzdělávání na 2. stupni ZŠ |
cs |
dc.title.alternative |
The conditional character of education and upbringing at the second level of primary schools |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mazánková, Libuše |
|
dc.date.accepted |
2006-06-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work is intent on an educational contingent at elementary school. There is the efort of understanding the educaton as a social phenomenon in all connections demonstrated in this work. This educational proces is not able to exist without the characteristic of a world in which the most often described situations také place. By that is especially ment the educational enviroment of school and a family. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
veřejné |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
|
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
4413
|
|
dc.date.assigned |
2005-04-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
druhý stupeň základní školy
|
cs |
local.subject |
sociální aspekty
|
cs |
local.subject |
výchova a vzdělávání
|
cs |
local.subject |
secondary school
|
en |
local.subject |
social aspects
|
en |
local.subject |
education
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account