dc.contributor.advisor |
Řeháčková, Helena
|
|
dc.contributor.author |
Opršalová, Šárka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T07:34:22Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T07:34:22Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7867
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce ,,Rodina, škola a socializace" pojednává o socializaci dítěte při vstupu na základní školu. Teoretická část definuje hlavní pojmy a charakterizuje znaky současné rodiny, školy a socializace. V empirické části zjišťuje hlavní faktory, které ovlivňují socializaci dítěte; jestli se dítě dobře socializuje a zda úroveň socializace vzrůstá. Empirická část se opírá o názory třídních učitelek. |
cs |
dc.format |
52 s., 3s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1736577 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
rodina a škola
|
cs |
dc.subject |
socializace
|
cs |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
family and school
|
en |
dc.subject |
socialisation
|
en |
dc.title |
Rodina, škola a socializace |
cs |
dc.title.alternative |
Family, School and Socialization |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kročková, Štefánia |
|
dc.date.accepted |
2009-06-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis ,,The Family, the School and the Socialisation" deals about a socialisation child on entering to the primary school. The theoretic part defines a main ideas and defines characters a current family, a school and a socialisation. In the empiric part finds a main factors, which influences a socialisation child, if a child is good socialisation and if a degree socialisation is growing up. The empiric part is lean against the opinions a class masters. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
12341
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-18 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
mladší školní věk
|
cs |
local.subject |
rozvoj osobnosti
|
cs |
local.subject |
younger school age
|
en |
local.subject |
personality development
|
en |