Komunikace a vlivy nových náboženských hnutí v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace a vlivy nových náboženských hnutí v České republice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Adamík, Marek
dc.date.accessioned 2010-07-17T07:23:18Z
dc.date.available 2010-07-17T07:23:18Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7844
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zaměřuje na komunikaci nových náboženských hnutí v České republice vycházející z východní nábožensko-filozofické tradice - hinduismu a buddhismu. Snaží se odpovědět na otázku, zda a do jaké míry se na jejich rostoucí popularitě podílí komunikace s okolním světem. Teoretická část vymezuje postavení nových náboženství v českých kulturních podmínkách a jejich vztah k marketingu a marketingové komunikaci. Představuje nejčastěji užívané techniky manipulace pro oslovování potenciálních příznivců. Praktická část charakterizuje s využitím nástrojů marketingového mixu činnost vybraných náboženských hnutí a snaží se proniknout do jejich komunikačního potenciálu směrem k příznivcům a široké veřejnosti. Zahrnuje mediální obraz, který o organizacích vytváří tištěná periodika. cs
dc.format 90 s., 10 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1705433 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject buddhismus cs
dc.subject hinduismus cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject jóga cs
dc.subject manipulace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject masmédia cs
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject nová náboženská hnutí cs
dc.subject Osho cs
dc.subject zen cs
dc.subject buddhism en
dc.subject communication en
dc.subject handling en
dc.subject hinduism en
dc.subject marketing mix en
dc.subject mass media en
dc.subject new religious movements en
dc.subject non-profit sector en
dc.subject Osho en
dc.subject sects en
dc.subject yoga en
dc.subject zen en
dc.title Komunikace a vlivy nových náboženských hnutí v České republice cs
dc.title.alternative Communication and the effects of new religious movements in Czech Republic en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2009-05-29
dc.description.abstract-translated This master thesis focuses on the communication of new religious movements in the Czech republic based on eastern religious-philosophical traditions - hinduism and buddhism. It seeks to answer the question whether and to what extent is the growing popularity influenced by communication with the outside world. The theoretical part define the status of new religious movements in the Czech cultural conditions and their relationship to marketing and marketing communication. It includes the most frequently used techniques for handling with potential fans. The practical part use the instrument of marketing mix for analyze of activites of selected religious movements and tries to penetrate their communication capabilities to fans and the general public. The part includes a media image that create printed periodicals about organizatons. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10549
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
adamík_2009_dp.pdf 1.626Mb PDF View/Open
adamík_2009_vp.doc 59Kb Microsoft Word View/Open
adamík_2009_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account