dc.contributor.advisor |
Chudý, Štefan
|
|
dc.contributor.author |
Stančíková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T07:11:11Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T07:11:11Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7809
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá dalším osobnostním rozvojem jedince formou rekvalifikace. Teoretická část zahrnuje vysvětlení základních pojmů, utváření osobnosti v kontextu výchovných procesů, vlastnosti osobnosti související s profesním růstem. Dále se zaměřuje na motivaci, rozvoj osobnostních kompetencí a nezaměstnanost z hlediska vzdělání. Praktická část je zaměřena na vlastní výzkum. Cílem kvantitativního výzkumu je posoudit motivaci účastníků rekvalifikací a efekt rekvalifikace jako jednoho z motivujících prvků k dalšímu rozvoji osobnosti |
cs |
dc.format |
61 s. |
cs |
dc.format.extent |
1522096 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
rekvalifikace
|
cs |
dc.subject |
celoživotní učení a vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
requalification
|
en |
dc.subject |
lifelong learning and education
|
en |
dc.title |
Rekvalifikace jako prostředek motivace osobnosti k profesnímu rozvoji |
cs |
dc.title.alternative |
Requalification as a mean of motivation towards one's professional development |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kročková, Štefánia |
|
dc.date.accepted |
2009-06-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
This research paper addresses the further advancement of a person through requalifications. The theoretical part of the paper includes the explanation of the basic terms, the formation of a person under the influence of educational processes, and the attributes of a person linked to a proffessional advancement. It further discusses motivation, the advancement of a person's abilities, and unemployment directly influenced by education. The field work contains the actual research. The goal of the quantitative research is to judge the motivation of the participants and the final effect of requalification as one of the motivational factors in a further advancement of a person. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
12347
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-18 |
|
utb.result.grade |
B |
|