dc.contributor.advisor |
Nevoránek, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Pecháček, Kamil
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T05:31:12Z |
|
dc.date.available |
2018-04-25T23:00:16Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7759
|
|
dc.description.abstract |
Práce pojednává o rodině jako o základním výchovném činiteli. První část popisuje definici, funkci rodiny, stejně tak jako typy výchovy a role členů rodiny při ní. Druhá část je zaměřena na rodinu současnosti na její nejčastější formy, jako je rodina vlastní, nevlastní, úplná a neúplná. Třetí část se zabývá faktory ohrožující funkčnost rodiny a poslední čtvrtá část, je zaměřena na rodinu budoucnosti. |
cs |
dc.format |
47 s. |
cs |
dc.format.extent |
305105 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2018 |
|
dc.subject |
Rodina
|
cs |
dc.subject |
rodičovství
|
cs |
dc.subject |
dítě
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
rozvodovost
|
cs |
dc.subject |
dysfunkční rodina
|
cs |
dc.subject |
Family
|
en |
dc.subject |
parentage
|
en |
dc.subject |
child
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
divorce rate
|
en |
dc.subject |
disfunctional family
|
en |
dc.title |
Rodina jako základní výchovný činitel |
cs |
dc.title.alternative |
A family as a basic educational factor |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jašková, Vendula |
|
dc.date.accepted |
2008-06-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
My work is about a family, as a basic educational factor. Its first part describes a definition, a function of a family and also types of education and family member's roles.The second part intends on a family in a present day and its the most common forms, as is the own family, a step family, a complete or incomplete family.The third part engages in factors which distressing a function of a family. And the last fourth part intends on a family in future. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1009392
|
|
dc.date.assigned |
2007-04-30 |
|
utb.result.grade |
D |
|
local.subject |
rodinná výchova
|
cs |
local.subject |
family education
|
en |