Hodnocení efektivity event projektů v segmentu B2B z pohledu návratnosti investic

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hodnocení efektivity event projektů v segmentu B2B z pohledu návratnosti investic

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Mildová, Hana
dc.date.accessioned 2010-07-17T05:28:13Z
dc.date.available 2010-07-17T05:28:13Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7747
dc.description.abstract V této diplomové práci se zabývám hodnocením efektivity projektů, zvláště pak eventů pro společnost KARAT Software a.s. Teoretická část se týká event marketingu, marketingové komunikace a průmyslového trhu. V analytické části jsem představila společnost, analyzovala současný stav eventů a miniprojektů, hodnotila jejich efektivitu, provedla SWOT analýzy a porovnala projekty mezi sebou. Na základě těchto poznatků jsem vypracovala projekt, jehož hlavním cílem je zvýšení efektivity event projektů společnosti, včetně jeho možných přínosů a rizik. Závěrem jsem pak shrnula a vyhodnotila poznatky získané v průběhu teoretické a analytické části diplomové práce, ale i ty získané během tvorby projektu. cs
dc.format 101 s. cs
dc.format.extent 2050413 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Event marketing cs
dc.subject průmyslový trh cs
dc.subject efektivita cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject KARAT Software a.s. cs
dc.subject Event marketing en
dc.subject B-to-B market en
dc.subject effectiveness en
dc.subject marketing communication en
dc.subject KARAT Software a.s. en
dc.title Hodnocení efektivity event projektů v segmentu B2B z pohledu návratnosti investic cs
dc.title.alternative Efficiency assessment of event projects in segment B2B in terms of investment returnability. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Prinke, Vladimír
dc.date.accepted 2008-05-28
dc.description.abstract-translated In this diploma work I deal with assessments of project efficiency, especially of events for the company KARAT Software a.s. The theoretical part deals with event marketing, marketing communication, and with the industrial market. The analytical part presents the company, analyses current status of events and miniprojects, evaluates their efficiency, performs SWOT analyses, and compares the projects with each other. On the basis of these data a project has been elaborated whose main objective is to increase the efficiency of company event projects, including possible benefits and risks. Finally, the data gathered during the theoretical and analytical part of the diploma work have been summarized, together with those gathered during the poject creation. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8301
dc.date.assigned 2008-03-14
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
mildová_2008_dp.pdfBlocked 1.955Mb PDF View/Open
mildová_2008_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open
mildová_2008_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account