dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Mildová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T05:28:13Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T05:28:13Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7747
|
|
dc.description.abstract |
V této diplomové práci se zabývám hodnocením efektivity projektů, zvláště pak eventů pro společnost KARAT Software a.s. Teoretická část se týká event marketingu, marketingové komunikace a průmyslového trhu. V analytické části jsem představila společnost, analyzovala současný stav eventů a miniprojektů, hodnotila jejich efektivitu, provedla SWOT analýzy a porovnala projekty mezi sebou. Na základě těchto poznatků jsem vypracovala projekt, jehož hlavním cílem je zvýšení efektivity event projektů společnosti, včetně jeho možných přínosů a rizik. Závěrem jsem pak shrnula a vyhodnotila poznatky získané v průběhu teoretické a analytické části diplomové práce, ale i ty získané během tvorby projektu. |
cs |
dc.format |
101 s. |
cs |
dc.format.extent |
2050413 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Event marketing
|
cs |
dc.subject |
průmyslový trh
|
cs |
dc.subject |
efektivita
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
KARAT Software a.s.
|
cs |
dc.subject |
Event marketing
|
en |
dc.subject |
B-to-B market
|
en |
dc.subject |
effectiveness
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
KARAT Software a.s.
|
en |
dc.title |
Hodnocení efektivity event projektů v segmentu B2B z pohledu návratnosti investic |
cs |
dc.title.alternative |
Efficiency assessment of event projects in segment B2B in terms of investment returnability. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prinke, Vladimír |
|
dc.date.accepted |
2008-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
In this diploma work I deal with assessments of project efficiency, especially of events for the company KARAT Software a.s. The theoretical part deals with event marketing, marketing communication, and with the industrial market. The analytical part presents the company, analyses current status of events and miniprojects, evaluates their efficiency, performs SWOT analyses, and compares the projects with each other. On the basis of these data a project has been elaborated whose main objective is to increase the efficiency of company event projects, including possible benefits and risks. Finally, the data gathered during the theoretical and analytical part of the diploma work have been summarized, together with those gathered during the poject creation. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
8301
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-14 |
|
utb.result.grade |
B |
|