dc.contributor.advisor |
Carrington, Michael
|
|
dc.contributor.author |
Vinš, Jonáš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T05:26:18Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T05:26:18Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7742
|
|
dc.description.abstract |
Tuto písemnou bakalářskou práci pojímám jako popis technologických postupů při tvorbě loutek, a plnění své tvůrčí role v týmu. Najdete zde popis mých aktivit při realizaci projektu od prvního kroku - zařazení do projektu, přes přípravné fáze, scénáristické fáze, výtvarné návrhy, tvorbu loutek, natáčení, až po postprodukci. Hovořím zde také o spolupráci v týmu, a to jako doprovodný text ke každé jednotlivé kapitole. |
cs |
dc.format |
45 s. |
cs |
dc.format.extent |
360792 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
bakalářská práce
|
cs |
dc.subject |
zařazení do projektu
|
cs |
dc.subject |
přípravné fáze
|
cs |
dc.subject |
scénáristická fáze
|
cs |
dc.subject |
výtvarné návrhy
|
cs |
dc.subject |
tvorba loutek
|
cs |
dc.subject |
natáčení
|
cs |
dc.subject |
postprodukce
|
cs |
dc.subject |
joining
|
en |
dc.subject |
storyboarding
|
en |
dc.subject |
design
|
en |
dc.subject |
puppets
|
en |
dc.subject |
shooting
|
en |
dc.subject |
postproduction
|
en |
dc.title |
Tvorba, reflexe aponaučení z tvorby bakalářského filmu Král Mor. |
cs |
dc.title.alternative |
Creating, reflection and advice of bachallar film King Pest. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Holub, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2008-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
This writen bacalar word aim to describe the technological steps for creating stop-motion animation puppets, aswell i as fulfilling my creative role in a team. The thesis contains detailed descriptions of my activities throught realisation of our animated film project-joining the team, storyboarding, visual design, puppet creation, shooting, and postproduction. I wiil also evalate and discuss working as a team throughout the invidual stages of the project. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola filmová Zlín |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/131
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Klasická animovaná tvorba |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Classical Animation |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Fine Arts |
en |
dc.identifier.stag |
7986
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
C |
|