Analýza spokojenosti zákazníků u firmy ZLINER s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků u firmy ZLINER s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bartošíková, Romana
dc.contributor.author Hanslián, Michal
dc.date.accessioned 2010-07-13T14:18:07Z
dc.date.available 2010-07-13T14:18:07Z
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/773
dc.description.abstract Ve své bakalářské práci se budu věnovat problematice spokojenosti zákazníka, protože spokojený zákazník je v dnešní době klíčem k úspěšnému fungování pro každý podnikatelský subjekt. Spokojenost zákazníků budu sledovat v autosalonu TOYOTA HANÁK, a to na základě dotazníků, které byly sestaveny jak pro majitele nových vozů, tak pro potencionální zákazníky vozu značky Toyota. cs
dc.format 60 s., 6 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 917393 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce není přístupná
dc.subject Zákazník cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject osobnost zákazníka cs
dc.subject CRM cs
dc.subject KCRM cs
dc.subject Customer en
dc.subject satisfaction of customer en
dc.subject personality of customer en
dc.subject CRM en
dc.subject KCRM en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků u firmy ZLINER s.r.o. cs
dc.title.alternative Analysis of customer satisfaction in ZLINER Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Svoboda, Jiří
dc.date.accepted 2006-06-12
dc.description.abstract-translated In my Bachelor's work I will devote of the problematics of customer's satisfaction, therefore devoted customer is a main key for succesfull working for each business subject in present days. These I'm going to watch in TOYOTA HANÁK cardealer using some kind of questionnaire made for both owners of new cars and potencional customers of Toyota car. en
dc.description.department Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/118 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4278
dc.date.assigned 2006-03-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
hanslián_2006_bp.pdfBlocked 895.8Kb PDF View/Open
hanslián_2006_vp.pdf 47.27Kb PDF View/Open
hanslián_2006_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account