Teorie a praxe PR metodou e-learningu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Teorie a praxe PR metodou e-learningu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Řeháková, Kateřina
dc.date.accessioned 2010-07-17T05:21:34Z
dc.date.available 2010-07-17T05:21:34Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7728
dc.description.abstract Abychom mohli hovořit o nových formách vzdělávání a jejich využívání, je zapotřebí mít zájemce o dané studium. Klíčovou roli zde hraje motivace studujících. Ať je touto motivací touha po seberealizaci, po lepším pracovním místě nebo po společenském uznání je nepo-stradatelná. Podobně, jako dvě v této práci uváděné cílové skupiny - vysokoškolští studenti a střední a vyšší management firem - hledají cesty k tomuto sebe-naplnění či uplatnění se na trhu práce, hledají i vzdělávací instituty cesty, kterými přiblíží stále nově vznikající obo-ry těmto studentům. Přitom nároky na obou stranách se neustále zvyšují. Tato práce popi-suje relativně mladý obor Public Relations (dále též jen jako PR), který lze aplikovat v praxi novou formou vzdělávání e- learningem. E-learning představuje a na základě mar-ketingového průzkumu popisuje a uvádí cílové skupiny, které tuto formu již běžně využí-vají. Závěrem předkládá první část řešení kurzu PR prostřednictvím e-learningu, tedy Teo-rii a praxi PR metodou e-learningu. cs
dc.format 60 s., 3 s. textové přílohy cs
dc.format.extent 1748746 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject E-learning cs
dc.subject Public Relations cs
dc.subject média cs
dc.subject nové metody vzdělávání cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject trh práce cs
dc.subject motivace cs
dc.subject E-learning en
dc.subject Public Relations: new Metode of education en
dc.subject cpmpetitiveness en
dc.subject job market en
dc.subject motivation en
dc.title Teorie a praxe PR metodou e-learningu cs
dc.title.alternative Theory and practices PR with e-learning method en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pavlů, Dušan
dc.date.accepted 2008-05-28
dc.description.abstract-translated ABSTRACT In order to be able to discuss the form of Education and its usage, it is important to have people who really want study and who have interest. Motivation of the students plays the most important role. Be it longing for the accomplishment of ones personal goals or lon-ging for better work place or social acceptance, this motivation is indispensable. Just as the two groups (university students and middle and top management at the companies) are looking for ways to attain self - satisfaction as well as to be successful in the job market, the education institutions are looking for ways to draw students closer to the newly crea-ted departments. Yet regurements on both sites are on the increase. This thesis describes relatively young Public Relation department , which is going to apply in praktice the new form of learning - called e - learning. This thesis introduces e-learning which through market research - describes e-learning clearly states the target groups which regularly use this form. I am attaching the first part of the PR course via e-learning: the theory and practice method of e-learning at the end of this work. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7516
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
řeháková_2008_bp.pdfBlocked 1.667Mb PDF View/Open
řeháková_2008_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
řeháková_2008_op.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account