dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Řeháková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T05:21:34Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T05:21:34Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7728
|
|
dc.description.abstract |
Abychom mohli hovořit o nových formách vzdělávání a jejich využívání, je zapotřebí mít zájemce o dané studium. Klíčovou roli zde hraje motivace studujících. Ať je touto motivací touha po seberealizaci, po lepším pracovním místě nebo po společenském uznání je nepo-stradatelná. Podobně, jako dvě v této práci uváděné cílové skupiny - vysokoškolští studenti a střední a vyšší management firem - hledají cesty k tomuto sebe-naplnění či uplatnění se na trhu práce, hledají i vzdělávací instituty cesty, kterými přiblíží stále nově vznikající obo-ry těmto studentům. Přitom nároky na obou stranách se neustále zvyšují. Tato práce popi-suje relativně mladý obor Public Relations (dále též jen jako PR), který lze aplikovat v praxi novou formou vzdělávání e- learningem. E-learning představuje a na základě mar-ketingového průzkumu popisuje a uvádí cílové skupiny, které tuto formu již běžně využí-vají. Závěrem předkládá první část řešení kurzu PR prostřednictvím e-learningu, tedy Teo-rii a praxi PR metodou e-learningu. |
cs |
dc.format |
60 s., 3 s. textové přílohy |
cs |
dc.format.extent |
1748746 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
E-learning
|
cs |
dc.subject |
Public Relations
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
nové metody vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
trh práce
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
E-learning
|
en |
dc.subject |
Public Relations: new Metode of education
|
en |
dc.subject |
cpmpetitiveness
|
en |
dc.subject |
job market
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.title |
Teorie a praxe PR metodou e-learningu |
cs |
dc.title.alternative |
Theory and practices PR with e-learning method |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavlů, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2008-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
ABSTRACT In order to be able to discuss the form of Education and its usage, it is important to have people who really want study and who have interest. Motivation of the students plays the most important role. Be it longing for the accomplishment of ones personal goals or lon-ging for better work place or social acceptance, this motivation is indispensable. Just as the two groups (university students and middle and top management at the companies) are looking for ways to attain self - satisfaction as well as to be successful in the job market, the education institutions are looking for ways to draw students closer to the newly crea-ted departments. Yet regurements on both sites are on the increase. This thesis describes relatively young Public Relation department , which is going to apply in praktice the new form of learning - called e - learning. This thesis introduces e-learning which through market research - describes e-learning clearly states the target groups which regularly use this form. I am attaching the first part of the PR course via e-learning: the theory and practice method of e-learning at the end of this work. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7516
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
A |
|