Návrh marketingové strategie pro vybrané zákaznické skupiny obuvi MEDI

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingové strategie pro vybrané zákaznické skupiny obuvi MEDI

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vašková, Jana
dc.contributor.author Ševců, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-17T05:09:23Z
dc.date.available 2017-12-07T00:00:23Z
dc.date.issued 2007-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7700
dc.description.abstract Cílem mé bakalářské práce je na základě shromáždění potřebných materiálů a marketingo-vého výzkumu trhu navrhnout marketingovou strategii pro vybrané zákaznické skupiny obuvi MEDI, a to konkrétně pro myslivce, rybáře a ochránce přírody. V teoretické části jsem seskupila příslušné literární prameny, v analytické části jsem proved-la dotazníkové šetření a vyhodnotila získané údaje, na jejichž základě jsem závěrem navrhla konkrétní marketingovou strategii. cs
dc.format 68 cs
dc.format.extent 825925 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso de
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2017
dc.subject Myslivec cs
dc.subject rybář cs
dc.subject ochránce přírody cs
dc.subject cílové skupiny cs
dc.subject Baťa a.s. cs
dc.subject obuv MEDI cs
dc.subject model Sam cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject Huntsman en
dc.subject fisherman en
dc.subject conservationist en
dc.subject customer groups en
dc.subject Bata en
dc.subject MEDI shoe en
dc.subject model Sam en
dc.subject marketing strategy en
dc.title Návrh marketingové strategie pro vybrané zákaznické skupiny obuvi MEDI cs
dc.title.alternative Suggestion of the marketing strategy for chosen customer groups of MEDI shoes en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2008-01-21
dc.description.abstract-translated Purpose of my bachelor thesis is on the basis of collecting important materials and market-ing research on the market try to suggest marketing strategy for chosen customer groups of MEDI shoe, and concrete for huntsmen, fishermen and conservationists. In theoretical part there I collected appropriate book sources, in analytical part I carried out interview and evaluated gained data, on their basis in fine I proposed concrete marketing strategy. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 7406
dc.date.assigned 2007-10-05
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
ševců_2008_bp.pdfBlocked 806.5Kb PDF View/Open
ševců_2008_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
ševců_2008_op.doc 42Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account