Analýza spokojenosti zákazníků firmy iStyle Brno
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Břoušková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T05:09:12Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T05:09:12Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7699
|
|
dc.description.abstract |
Téma mé bakalářské práce je "Analýza spokojenosti zákazníků ve firmě iStyle Brno". Prodejna je zaměřená na prodej IT značky Apple a poskytování služeb v oblasti IT. K vypracování mé práce jsem musela provést marketingový průzkum, který byl zaměřen na zjištění spokojenosti zákazníků v prodejně iStyle Brno. Šetření probíhalo pomocí vytvoření dotazníku. V teoretické části jsem vypracovala literární rešerši, vztahující se ke spokojenosti zákazníků a kvalitě poskytovaných služeb. V závěru mé bakalářské práce jsem vypracovala návrhy na zvýšení povědomí o prodejně v Brně a spokojenosti zákazníků a následně provedla rizikovou a nákladovou analýzu. |
cs |
dc.format |
69 s., 5 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1446455 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
péče o zákazníka
|
cs |
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
customer's satisfaction
|
en |
dc.subject |
entertainment
|
en |
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
en |
dc.subject |
questionnair inquiry
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti zákazníků firmy iStyle Brno |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of the customer's satisfaction of the company iStyle Brno |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hanousek, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2008-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
Subjekt of my bachelor's thesis is "Analysis of the customer's satisfaction of the company iStyle Brno. The comapany is aimed at sale of IT of brand Apple and providing services from the area of IT. To draw up my project I must surveyed a marketing research, aimed at find out the customer's satisfaction in the store iStyle Brno. The inquiry proceeded by means of the questionnaire. In the theoretic section I executed literature search relating to customer's satisfaction and quality providing services. In conclusion my bachelor's thesis I work up suggestions to increasing consciousness about the store in Brno and customer's satisfaction and consequently I made risk and cost analyses. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
9770
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-21 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account